המחזור החמישי של קורס ניהול השיווק הנערך על ייד המכללה העסקית הפועלת במסגרת איגוד לשכות המסחר, ופורטל השיווק Allmarketing- ייפתח ב- 13 בפברואר. מטרת הקורס היא להקנות ללומדים כלים וידע תיאורטי ומעשי, טכניקות ואסטרטגיות בתחום השיווק והמכירות וכן להכיר Case Studies של מותגים מישראל ומן העולם.
הקורס נועד להקנות עזרים לצורך ניהול טוב יותר של מערכי השיווק בפירמות קטנות עד גדולות.
תכנית הקורס מושתתת על מספר נושאים מרכזיים, ביניהם: מבוא לשיווק ואסטרטגית שיווק, שיווק ופרסום בטכנולוגיות אינטראקטיביות מתקדמות, שיווק מפה לאוזן ונטוורקינג, יחסי ציבור, פרסום, הפקת אירועים וכנסים, ניהול קשרי לקוחות ושירות לקוחות ועוד. במהלך הקורס יוצגו Case Studies של חברות ומותגים שהצליחו וכן סיפורי כשלון.
הקורס יועבר על ידי מרצים בעלי ניסיון שטח בתחומים השונים של עולם השיווק, ביניהם: אורן בסון – עורך ומנכ"ל Allmarketing ומשרד יחסי הציבור אולמדיה; דרור כהן – מנכ"ל המרכז הישראלי לשיווק; טל ציגלר – יועצת בכירה בחברת סקר, שאול מידן, מנכ"ל משרד הפרסום On&Off , עופרה פסל, מנכ"ל פסל קשרים מניבים ועוד….
למסיימי הקורס תוענק תעודה מטעם המכללה העסקית של איגוד לשכות המסחר. הקורס הוגש להכרה במשרד החינוך לצורך גמול השתלמות.
הקורס, הכולל 14 מפגשים, ייערך מדי שבוע בין השעות 17:00-20:00, במכללה העסקית של איגוד לשכות המסחר ברח' החשמונאים 84 בת"א.
פרטים נוספים בטלפונים: 03-5631023/27/82
או באתר אגוד לשכות המסחר.