חברת האינטראקטיב, נקסט אין בשיתוף משרד הפרסום דובצקי זקס אוברוצקי מובילה את הקמפיין האינטרנטי החדש לשברולט אבאו 5 החדשה תחת הכותרת : 'כל אחד וה–Chevy שלו 2'. במסגרת זו פיתחה החברה משחק אינטרנטי במהלכו המערכת תאסוף את נתוני הגולש ותתאים לו את ה-Chevy שתפורה למידותיו. תקציב הקמפיין 250 אלף ₪ והוא ירוץ למשך שבועיים באתר YNET.
לכל אחד מאיתנו יש דגם של שברולט שמתאים לו ולאורח החיים שלו, והמשחק, דרך בחירת דמויות שונות, מאפשר להתאים את הדגם הנכון לכל גולש. הבאנר מציג לגולש מס' דמויות מונפשות כאשר כל דמות שונה מקודמתה, לחיצה אחת על הדמות אותה הגולש בחר תכניס אותו למיני סייט. בכניסה למיני סייט תציג לגולש דמות נוספת את כללי המשחק והפרסים.
המשחק הינו משחק אינטראקטיבי, הגולש בונה מתוך מאגר הקיים באתר את הדמות המאפיינת אותו עפ"י פרמטרים שונים ( גיל, מראה חיצוני, סגנון לבוש,סגנון מוסיקה וכדומה.) ובהתאם לבחירותיו יוצגו לו 3 אפשרויות של השברולט המתאימה לו. לאחר מכן יופיע לגולש מידע מפורט על השברולט אותה בחר ( מבט חוץ, פנים, סרטון על ביצועי הרכב וכדומה).
המשחק הינו משחק לגולשי YNET בלבד כאשר בסיום המשחק מצטרפים הגולשים להגרלה נושאת פרסים, הזוכה במקום הראשון בהגרלה יזכה בשברולט אבאו 5 החדשה.
דוגמה לקמפיין:
https://www.next-in.com/minisites/umi/Chevrolet/default.html