נקסט-אין מובילה קמפיין אינטרנט חדשני לשוופס

יפאורה תבורי יוצאת בקמפיין אינטרנט חדש לסדרת המשקאות המוגזים החדשה של שוופס. הקמפיין, אותו מובילה חברת האינטראקטיב נקסט-אין, משלב בתוכו וידאו אשר מופיע בהמשכיות על שני באנרים שונים בשילוב של סאונד – היוצר אפקט של פרסום ברקע האתר – כאשר הוויז'ואל חוצה את תחום מיקום הבאנר וזורם אל צידו של דף האינטרנט. הקמפיין עלה באתרים Ynet, ONE, TheMarker, Globes למשך תקופה של שבועיים.



"בקמפיין השקה מסוג זה יש ליצור את האפקט החדשני בפרסום, תוך ניצול חכם של שטחי הפרסום באתר", אומרת תמר מושקוביץ, מנהלת הפיתוח העסקי נקסט-אין. "הקריאייטיב הייחודי בו השתמשנו בקמפיין מאפשר מקסום שטחי הפרסום באתר, תוך מתן חשיפה ובולטות לקמפיין של הלקוח (דוגמה לקמפיין ). כך בקמפיין הנוכחי, פעלנו על מנת ליצור תחושה של וידאו שנמצא 'מאחורי האתר' – את התחושה הזו יצרנו על ידי סנכרון בין הבאנרים, כאשר באנר אחד נראה כהמשכו של הבאנר הראשון. בכך הגולשים יוכלו ליהנות מחוויה של אימג' מדהים בו המשקה והפירות נשפכים בפסטורליות בגב הפורטל", הדגישה מושקוביץ.



נקסט-אין עובדת עם יפאורה תבורי במותגי RC ותפוזינה וזהו הקמפיין הראשון שלה עבור שוופס. נקסט-אין הוקמה בשנת 2000 על ידי רן ברקו, המכהן כמנכ"ל, משה ראובני ואודי פרידן. החברה היא בין הגדולות בתחום הפרסום והשיווק באינטרנט ומחזיקה במספר פטנטים על פיתוחים ייחודיים בתחום. בין לקוחותיה נמנים: חברת הסלולר פרטנר, שטראוס גרופ, סופר-פארם, קסטרו, ישרוטל ואחרים.



לינק לקמפיין:


https://www.next-in.com/media/advertising/shwepps/ynetPrime_sketch.html

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח