יפאורה תבורי יוצאת בקמפיין אינטרנט חדש לסדרת המשקאות המוגזים החדשה של שוופס. הקמפיין, אותו מובילה חברת האינטראקטיב נקסט-אין, משלב בתוכו וידאו אשר מופיע בהמשכיות על שני באנרים שונים בשילוב של סאונד – היוצר אפקט של פרסום ברקע האתר – כאשר הוויז'ואל חוצה את תחום מיקום הבאנר וזורם אל צידו של דף האינטרנט. הקמפיין עלה באתרים Ynet, ONE, TheMarker, Globes למשך תקופה של שבועיים.
"בקמפיין השקה מסוג זה יש ליצור את האפקט החדשני בפרסום, תוך ניצול חכם של שטחי הפרסום באתר", אומרת תמר מושקוביץ, מנהלת הפיתוח העסקי נקסט-אין. "הקריאייטיב הייחודי בו השתמשנו בקמפיין מאפשר מקסום שטחי הפרסום באתר, תוך מתן חשיפה ובולטות לקמפיין של הלקוח (דוגמה לקמפיין ). כך בקמפיין הנוכחי, פעלנו על מנת ליצור תחושה של וידאו שנמצא 'מאחורי האתר' – את התחושה הזו יצרנו על ידי סנכרון בין הבאנרים, כאשר באנר אחד נראה כהמשכו של הבאנר הראשון. בכך הגולשים יוכלו ליהנות מחוויה של אימג' מדהים בו המשקה והפירות נשפכים בפסטורליות בגב הפורטל", הדגישה מושקוביץ.
נקסט-אין עובדת עם יפאורה תבורי במותגי RC ותפוזינה וזהו הקמפיין הראשון שלה עבור שוופס. נקסט-אין הוקמה בשנת 2000 על ידי רן ברקו, המכהן כמנכ"ל, משה ראובני ואודי פרידן. החברה היא בין הגדולות בתחום הפרסום והשיווק באינטרנט ומחזיקה במספר פטנטים על פיתוחים ייחודיים בתחום. בין לקוחותיה נמנים: חברת הסלולר פרטנר, שטראוס גרופ, סופר-פארם, קסטרו, ישרוטל ואחרים.
לינק לקמפיין:
https://www.next-in.com/media/advertising/shwepps/ynetPrime_sketch.html