נשיא חברת המחקר הדיגיטאלית הבינלאומית- ג'ופיטר ריסרץ' (www.jupiterresearch.com), דויד שאצקי מגיע לישראל ויציג בכנס התקשורת של VON בתאריך ה- 15 באוקטובר בנושא טרנדים בתחום הווידיאו באינטרנט.
זהו ביקורו הראשון של נשיא ג'ופיטר ריסרץ' בישראל מאז שנפתח הסניף הישראלי של ג'ופיטר ריסרץ' בראשית 2006 המנוהל ע"י חיים אורן. ישראל נחשבת לשוק קטן מבחינת גודלה האבסולוטי אך עד מהרה גדל העניין מצד האנליסטים של ג'ופיטר ריסרץ בשוק הישראלי בזכות הטכנולוגיות המתקדמות והחדשנות של החברות הישראליות בעיקר בתחומי הטלקום, הסלולארי, אינטרנט, והמדיה הדיגיטאלית. בד בבד מגלות חברות ההיטק והאינטרנט הישראליות עניין רב במחקרי ג'ופיטר ריסרץ' כיון שהאנליסטים סוקרים את הזירה הדיגיטאלית הגלובאלית מזווית הצרכן הסופי ( Business-to-Consumer ) ומזהים טרנדים והזדמנויות שיווקיות.
כביטוי לפעילות המתרחבת של המשרד הישראלי, בקרו במשך השנה האחרונה כאורחי המשרד הישראלי מספר ניכר של אנליסטים שלנו כמו סגנית הנשיא- ג'ולי אסק שהיא האנליסטית המובילה בארה"ב בתחום הטלקום, אשר השתתפה בכנסים של איגוד ה- IVA ומכון היצוא. אנליסטים נוספים שבקרו בארץ מכסים את תחומי הפס הרחב ו- VOIP, iPTV , שיווק בסלולארי, שירותי בנקאות מקוונים ובסלולארי, משחקי מחשב וקונסולות, רשתות חברתיות ותוכן גולשים.
על רשימת לקוחות ג'ופיטר ריסרץ' בישראל נמנים:חברות הי טק, חברות אינטרנט ותקשורת ,מוסדות פיננסיים וקרנות הון סיכון.
ג'ופיטר ריסרץ' נחשבת לחברת האנליסטים המובילה בעולם במחקרים תחזיות ויעוץ בזירה הדיגיטאלית הבינלאומית. האנליסטים סוקרים 35 תחומים ותעשיות דיגיטאליות בעולם כמו: הפס רחב, VoIP , WiMax , Wireless , Wi-Fi Mobility , טלוויזיה דיגיטאלית, שיווק בטלפונים סלולאריים, שיווק במנועי חיפוש, וכול'. ומגוון רחב של תעשיות כמו : פרסום ושיווק מקוון, קמעונאות, בנקאות ושירותים פיננסיים, בידור ומדיה, שירותי בריאות, מוסיקה, ותיירות.