נתי דינר מצטרף להנהלת ערוץ 10 כסמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה, ויחל את עבודתו בתחילת נובמבר.
דינר, ששימש עד לאחרונה בתפקיד המשנה למנכ"ל ברשת ולפני כן כסמנכ"ל אסטרטגיה ופרוגרמינג בקשת, יהיה אחראי בערוץ 10 על תחומי השיווק, הקידום, המחקר והאסטרטגיה. בעבר היה מנהל השיווק בערוץ הספורט, מנכ"ל מחקרי TGI ישראל וסמנכ"ל המדיה בגיתם/BBDO.
דינר: "2008 תסמן את סוף עידן הבאזז האינטרנטי כמאיים על הטלוויזיה. אחרי שנתיים של אי ודאות בקרב ענף הפרסום בישראל ובעולם לגבי אפקטיביות הפרסום של אמצעי המדיה החדשים והישנים, מבינים היום המפרסמים שאין תחליף ליכולתה של הטלוויזיה להעביר מסרים שיווקיים בצורה האפקטיבית ביותר. אני מצטרף לערוץ 10 בתזמון מיוחד, אחרי שעבר את תקופת ההתבגרות שלו והוא מוכן לתחרות אמיתית בכל שעת שידור מול ערוץ 2. עם תכנים איכותיים ועם תכנון מוקפד של לוח השידורים נוכל לשנות, כבר ב 2008, את ההרגל של הצופה הישראלי ללחוץ אוטומטית על השלט פעמיים שתיים".
מנכ"ל ערוץ 10 מודי פרידמן מסר בתגובה כי "דינר הוא דמות בעלת ניסיון ויידע רבים בעולם הטלוויזיה המסחרית, ואני בטוח כי הצטרפותו היא צעד נוסף בדרך הארוכה להפיכתנו לערוץ מוביל ורווחי".