סבון ביג אין יפן

SABON, רשת מוצרי הטיפוח והאווירה שנוסדה בישראל ממשיכה את מהלך פתיחת רשת החנויות במזרח אסיה, תוך התמקדות בשוק היפני במטרה להפוך לרשת מוצרי הטיפוח והאווירה החזקה במדינה. החברה מכריזה על פתיחת חנות דגל נוספת בטוקיו.



החנות פתחה דלתותיה באזור גינזה המפורסם, גודלה 49 מ"ר. איזור גינזה הינו האיזור המשמעותי, החזק והממותג ביותר בטוקיו, בדומה לשדרה החמישית בניו יורק, אשר מושך קהל צרכנים ותיירים רב ובו בתי כלבו, בוטיקים נחשבים, מסעדות ובתי קפה ידועים. גינזה ידוע כאזור בעל הריכוז הגבוה ביותר של מותגים מערביים בטוקיו עם מותגי על מובילים כמו שאנל, דיור, לואי ויטון, גוצ'י, וחנויות דגל של ענקיות טכנולוגיה ואלקטרוניקה כגון סוני וAPPLE.


ניחוחות מעוררי חושים, הוא הקו המנחה בעיצוב חנויות הרשת. מדובר בתפיסה קלאסית-הרמונית, המקפידה על הפרטים הקטנים. במרכז החנויות מוצבת באר מים מעוצבת, היוצרת חוויה ייחודית המזמינה להתנסות במוצרים, מרכזת סביבה את הפעילות, מושכת את העוברים והשבים אל ליבה של החנות.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
סיסיליה סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
קסטרו עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''