סבן אקספרס מודיעה על השלמת הסבת החנויות המיתולוגיות של סבן אילבן למותג סבן אקספרס

בסה"כ הוסבו 7 חנויות בעלות כוללת של כ- 1,750,000 ₪ שמצטרפות ל-115 חנויות המותג סבן אקספרס, בסה"כ החברה מחזיקה ב-122 סניפים ברחבי הארץ.

 

סבן אקספרס בבעלות משותפת של קבוצת קמרי (66%) וקבוצת סלדן (33%) מודיעה על השלמת הסבת החנויות המיתולוגיות של סבן אילבן למותג סבן אקספרס בעלות מוערכת של כ- 1,750,000 ₪ . לפני כחודשיים הודיעה סבן אקספרס על רכישת כלל החנויות של רשת סבן אילבן בישראל מידי אלקטרה צריכה. העסקה נאמדה בכ- 3.4 מיליון ₪ . סבן אקספרס הסבה את חנויות סבן אילבן למותג סבן אקספרס ולמודל הזכיינות. לרשת סבן אקספרס כ- 122 חנויות נוחות בפריסה ארצית מלאה והיא בעלת מחזור מכירות שנתי שעומד על כ-250 מיליון ₪. הסבת החנויות ערכה מספר חודשים והחברה לבינתיים שומרת על המיקומים ומגוון המכונות של רשת סבן אילבן לרבות – מכונת הנקניקיות, הברד, הצ'יפס, הקפה הקר והפיצה. 

 

אודי סעדה ואסף קמרי מבעלי רשת ״סבן אקספרס״, מסרו: על אף השפעות המלחמה והתקופה המאתגרת אנו ממשיכים בפעילות בהתאם לתכנית הפיתוח השנתית של הרשת. לאחרונה סיימנו את ההסבה של הסניפים המקוריים של סבן אילבן למותג ״סבן אקספרס״. תמהיל המוצרים ישתנה מסניף לסניף בהתאם לדרישות והעדפות הצרכנים, ובהתאם לכך גם השירותים המוצעים בסניפים. החברה תמשיך בתנופת הפיתוח, ויהיו  עוד המון חידושים והפתעות  בעתיד. החנויות החדשות יעבדו במודל הזכיינות בהתאם לשאר חנויות הרשת ואליהם יוכנסו בתקופה הקרובה המוצריים הייחודים לסבן אקספרס".

 

המודל העסקי של הרשת מתבסס על מתן זכיינות בתחום המזון והקמעונאות, לרבות ליווי צמוד ויעוץ לבעלי הזיכיון. לפני מספר חודשים רכשה קבוצת סלדן 33% מרשת חנויות הנוחות "סבן אקספרס" מידי קבוצת קמרי בסכום של כ-40 מיליון ₪ ונהפכה לשותפה פעילה בחברה המשותפת אליה היא מביאה את יתרונה היחסי בעולמות הנדל"ן והלוגיסטיקה.

 

אודות סבן אקספרס

סבן אקספרס היא רשת חנויות נוחות עירונית שמופעלת בחלקה ע"י זכיינים ומוחזקת ע"י קבוצת קמרי בבעלות אסף קמרי וטוני זיו (66%) וקבוצת סלדן בבעלות אודי סעדה (33%) והיא מפעילה כיום כ-113 חנויות בפריסה ארצית מלאה. סניפי הרשת נמצאים בבתי חולים, מרכזי מסחר שכונתיים, קניונים. 

 

אודות קבוצת סלדן אחזקות

 בבעלות איש העסקים מר אודי סעדה, הוקמה בשנת 2014 ומתמחה בעיקר בעסקאות יזום נדל"ן בתחום המסחר, המגורים והמשרדים. לקבוצה בעלות על אלפי מטרים של נכסים מניבים המושכרים במלואם ברחבי הארץ, בין היתר בירושלים, חיפה, אשדוד, אשקלון, קריית אונו ושדרות. בבעלות הקבוצה חברת "אמן דגים" הפועלת ומתמחה בענף הדגים קרוב ל30 שנה, בעיקר ביבוא ושיווק של דגים לעסקים ומסעדות מובילות בתחום הקולינרי. בנוסף, בבעלות הקבוצה, חברה למחזור סוללות ליתיום-יון שהוקמה מתוך שאיפה לתת מענה לצורך ההולך וגובר בפתרונות מחזור של סוללות ליתיום-יון מעולם הרכב.

 

אודות קבוצת קמרי

קבוצת קמרי מחזיקה בבעלות, בשותפות, ומנהלת עשרות מותגי מזון, ביניהם הרשתות: קנדילנד ממתקים, אייס בר מיצים, סבן אקספרס ועוד. 

החברה מחזיקה בנקודות מכירה קמעוניות בפריסה ארצית ובמקומות אסטרטגיים. בעלי החברה הם אסף קמרי – מייסד החברה, בן 45 מסביון, וטוני זיו, שותף מנהל, בן 43, המתגורר בסביון.

אולי יעניין אותך

אילוסטרציה
 החופש למטה החטופים בעיצוב דליה ישראלי - צילום שרון אונגר (2)-min
mao-43-oo-pm-making-ai-a-key-part-media-column-panel-image-600x430
2
pexels-photo-5697256_1724237595824
A wireless charger does exactly what it promises: it charges the

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
אילוסטרציה