במסגרת סקר TIMTM נובמבר 2011 נבדק השימוש באינטרנט כערוץ לצפייה נדחית של סדרות ותכניות טלוויזיה. מבדיקה זו עולה כי 52% מהגולשים בגילאי 13+ נוהגים לצפות בסדרות ותוכניות טלוויזיה שכבר שודרו בעבר באמצעות האינטרנט. כ- 70% מהצעירים בגילאי 13-29 צופים באינטרנט בתכני טלוויזיה. מחברת טלסקר נמסר כי לא ברורה עדיין השפעת חופשת החגים על שיעור זה.
הסדרות הנצפות ביותר בצפייה נדחית הן רמזור וסברי מרנן המחזיקות רייטינג גבוה גם במהלך העונה החיים זה לא הכל והחדשות נמצאים במרכז הרשימה אותה סוגרים שלוש, עספור, סרוגים וחברים.
מאקו הוא האתר המוביל בצפייה נדחית, 35% מהצופים בשידורים נדחים באמצעות האינטרנט, צופים בתוכניות באמצעות אתר מאקו. בפער ניכר מאחוריו נמצאים רשת, וואלה ונענה עם 7-9 אחוזי חשיפה. עם אלה עומדים בשורה אחת האתר הבינלאומי מגה וידאו ויוטיוב. הוט, YNET ו- YES סוגרים את הרשימה.
אתרים בירידה
מבין האתרים הכלליים נרשמה ירידה חודשית בחשיפה למספר אתרים, בהם אתרי הקניות זאפ ויד 2, ויחד איתם האינדקסים b144 ודפי זהב שמגיעים לשפל שנתי חדש (15.8% ו- 11.9% בהתאמה). פייסבוק לעומתם מגיעה לשיא חדש של 74% חשיפה מכלל הגולשים.
נתונים ראשונים שמפרסמת טלסקר על חשיפה לאתרים במהלך גלישה סלולרית מציגים תמונה הדומה מאוד להרגלי הגלישה באתרים רגילים.