סדרת OIL CONTROL YOUNG של ד"ר פישר תושק בקמפיין קומיקס

לרגל השקת סדרת הקוסמטיקה לבני נוער וצעירים – OIL CONTROL YOUNG, יוצאים בתשלובת ד"ר פישר בקמפיין פרסומי בתקציב של כחצי מיליון ₪.



במסגרת הקמפיין יעלה לאוויר אתר קומיקס אינטראקטיבי ראשון מסוגו המשלב מידע חיוני על תכשירי הסדרה, טיפים לשמירה על עור פנים בריא, חידון נושא פרסים ועוד. הגולשים הצעירים יוכלו לזכות במכשירי PSP, מכשירי פלייסטיישן ניידים ובתכשירים קוסמטיים מהסדרה החדשה.



בנוסף יכלול הקמפיין מודעות בעיתונות בני נוער וצעירים וילווה במבצעים ובפעילות מגוונת בנקודות המכירה.



הבחירה באינטרנט כמדיה מובילה לקמפיין נעשתה לאור תוצאות סקר שבדק ומצא כי 86% מכלל אוכלוסיית הנוער משתמשים באינטרנט באופן תדיר. 75% מתוכם אף משתמשים באינטרנט בתדירות של מספר פעמים ביום.



סדרת OIL CONTROL YOUNG הינה סדרת תכשירים ייחודית לעור צעיר, שמן ומעורב, לטיפול בפצעונים ולהפחתת הברק השומני.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים