סודה-קלאב יוצאת במהלך שיווקי לקראת ראש השנה בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון ₪

יוצרת שפה מותגית רעננה באמצעות פיתוח תקשורת חזותית חדשה למוצרי סודה קלאב – עיצוב מרענן ועדכני המשדר חוויה של משקאות תוססים. המהלך ילווה בקמפיין עיתונות ופעילות קד"מ רחבה.



מטרתו העיקרית של המהלך הינה העמקת ה-USP של המוצר. בנוסף לסודה שהלקוח מקבל, יש באפשרותו לבחור ולקבוע את הטעם של המשקה הסופי. טעם המשקה הסופי נבחר מתוך מבחר רחב של למעלה מ- 20 טעמים. בנוסף הלקוח יכול לקבל את המוצרים עם משלוח לביתו.



המיצוב החדש כולל פיתוח תקשורת חזותית חדשה לכל מוצרי סודה-קלאב – עיצוב חדש מרענן ועדכני המשדר חוויה של משקאות תוססים, כאשר המוטיב המנחה הוא בועות המופיעות בשלל צבעים המשדרות שמחת חיים, אופטימיות, התלהבות ויצירתיות. העיצוב החדש ייושם ב אריזות המכשירים, הבקבוקים, בנקודות המכירה- עמדות הדגמה, מדי הדיילות וכו'



ורדה שוהם מנכ"ל סודהפופ מסרה כי: "העיצוב החדש יגביר את נוכחות המוצרים בנקודות המכירה, יתחבר לצורך למצב את המוצר כרלוונטי ולגיטימי וידבר בשפה של חווית שתייה ומשקאות ולא רק בשפה הטכנית של המכשיר עצמו."



לדבריה: "מהלך המיצוב מחדש מדגיש את ההצעה האמיתית שהמותג מציע לצרכן – מגוון המשקאות האהובים בלחיצת כפתור, דהיינו זמינות, נוחות וקלות ההכנה, חופש בחירה ומגוון טעמים, כאשר הן ערכי המותג הרציונאליים כמו נוחות, זמינות, חסכון וקלות ההכנה והן ערכי המותג האמוציונאליים כמו מגוון טעמים, תוסס, איכותי, משפחתי, ייחודי, יקבלו ביטוי."



מהלך המיצוב מחדש ייתמך על ידי מספר פעילויות שיווקיות ביניהן קמפיין עיתונות, ואינטרנט באמצעות פרסום ברוקנר-נטע בהיקף השקעה של 1.5 מיליון ₪.



הקמפיין תחת הקונספט " כל הטעמים בלחיצה אחת קטנה" כולל מודעות עיתונות שיתפרסמו בעיתונות הארצית, הרוסית ובשבועונים חשובים . במודעה מופיעה בחורה צעירה ותוססת הממחישה את הרעננות ואת שמחת החיים.


הקמפיין יתקשר את מבצע החג שכולל מכשירים במחיר מיוחד בשילוב שובר מתנה בסך 100 ₪ לרכישת ערכת סירופים או ערכת סודה .



בנוסף לקמפיין השקיע סודה-קלאב 350,000 ₪ בפעילות שטח שתכלול עמדות הדגמה ודיילות מכירה וטעימות ברשתות השיווק בימים שלפני החג. עמדות ההדגמה ומדי הדיילות זכו לעיצוב מחודש התואם את הקמפיין.



לדברי שוהם: "אנו רואים בפעילות השטח אמצעי חשוב להשגת המטרות שהינן תמיכה תדמיתי במותג, הגברת המודעות של הצרכן למוצר, לשימוש בו, למגוון הטעמים וכן אמצעי ליצירת מגע עם הצרכנים הפוטנציאליים במספר נקודות רחב ולהניע אותם לקנייה."





אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח