סוכנות המדיה החברתית newPR זכתה לאחרונה בתקציב עמותת ארתור רובינשטיין, לשירותים בתחום יחסי הציבור הדיגיטליים ופעילות המדיה החברתית של העמותה. עמותת ארתור רובינשטיין הבינלאומית למוסיקה, מקיימת מדי שלוש שנים את תחרות הפסנתר הבינלאומית על שם ארתור רובינשטיין, מי שהוגדר "גדול פסנתרני המאה ה- 20", והיא יוזמת ומפתחת אירועים מוסיקליים מגוונים במטרה להמשיך את מורשתו ואמנותו של ארתור רובינשטיין.
כחלק מרכזי בפעילות מוקם בימים אלה מיני-סייט בפייסבוק, העמוס בראיונות חיים עם מתחרים בתחרות הקרובה (שתיערך במאי 2011), תמונות הסטוריות מרגשות, סרטונים שיצאו מהארכיון ולא נחשפו מעולם וחידון טריוויה נושא פרסים. פעילות מקיפה נוספת תתבצע במקביל בפורומים רלבנטיים, טוויטר, יוטיוב ובשלל אתרים רלבנטיים.
"חשוב לנו להגיע לכלל שוחרי המוסיקה הקלאסית ואוהדי הפסנתר ברחבי העולם, שלפחות על פי הססטיסטיקות, נמצאים גם הם בחלק גדול מזמנם בזירה החברתית", אומר נחום דוניצה, מנכ"ל newPR. "פעילות העמותה, בעיקר בפייסבוק ולקראת התחרות הקרובה, יוצרת דיאלוג ישיר עם קהל גדול שיושב בחו"ל וכמובן עם הרבה צעירים וצעירות – דור העתיד של הקהל הישראלי שמגיע לצפות בתחרות".
newPR שנוסדה לפני כשנתיים על ידי נחום דוניצה, מבעלי משרד יחסי הציבור "דוניצה תקשורת", מסייעת לחברות ולארגונים במשימת השיווק במדיה החברתית ומתמקדת בפעילות יחסי ציבור ברשתות החברתיות ובבניית וניהול הזהות והמותג של הלקוחות שם. בין לקוחותיה: בית חולים מאיר, כנס תערוכות, YCD Multimedia, סאנדיסק ואחרים.