סוכנות "לוק" מסכמת את השנה בהשתלטות על כ-40% מהקמפיינים בתחום האופנה בישראל

סוכנות הדוגמנות והטאלנטים "לוק", מסכמת את השנה עם השתלטות על כ-40%, מהקמפיינים בתחום האופנה בישראל. מהסוכנות נמסר כי "במהלך העונה האחרונה נבחרו מיוצגי הסוכנות, לככב במרבית הקמפיינים המקומים, ומלבד ענף האופנה חלק מהמיוצגים בסוכנות מובילים קמפיינים למותגים שונים ואף פועלים בהצלחה בחו"ל."



בין הקמפיינים: גלית גוטמן מובילה את הקמפיין של רשת H&O, מירי בוהדנה מובילה את הקמפיינים את הקמפיין של "ג'אמפ", ויקטוריה קצמן והילה בלילתי מובילות את הקמפיין של "בוניטה", רז מאירמן מוביל את הקמפיין של "פולגת", ליהי אלון מובילה הן את הקמפיין העולמי של "דיווה" ויחד עם אנחל בונני היא מובילה את הקמפיין של ZIP, שרי גבעתי מובילה את הקמפיין של "גריפ", אנסטיה ינטין בקמפיין של "גולף", ניבית בש בקמפיינים של H&O ו"גוטקס", נופית שבח בקמפיין של "קרייזי ליין", אלי טייב בקמפיין של "מאנייה", מירי לוי מובילה את הקמפיין של "פיקס-מן", מולי קרצ'ו ב"דלתא" ו"גלי" ועוד.



ירון ליכטנשטיין מנכ"ל "לוק": "המיוצגים שלנו מובילים העונה חלק ניכר מהקמפיינים בארץ. ההשתלטות על כמחצית עוגת הפרסום התחום האופנה, היא תוצאה של היכולת להתאים בין הפרזנטור למותג אותו הוא מוביל, תוך חשיבה יצירתית ומעורבות שלנו בכל שלבי הקמפיין".

אולי יעניין אותך

16790logo

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים