מותג הקונדומים R3 תוצרת גרמניה, עולה בקמפיין חדש, הממשיך את האסטרטגיה המוצלחת של Made in Germany, תוך התמקדות בקהל הגברי הצעיר. במסגרת הקמפיין הופק קליפ מיוחד והומוריסטי עם האחיות מלול, "German Strong", המחזק את ערכי המותג – איכות וחוזק, תוצרת גרמניה ומשלב אלמנטים משעשעים ויצירתיים עם קונדומים לצד צמד הזמרות והמותג R3. האחיות מלול חזרו לתודעה בשנה האחרונה והפכו לתופעת רשת מדוברת – כאשר הסרטונים שלהם מגיעים למאות אלפי צפיות.
מטרת הקמפיין הינה לבסס את מעמדו של R3 כמותג איכותי, בטוח ואמין, מתוצרת גרמניה, זאת בצורה קלילה, הומוריסטית ומותאמת לקהל היעד. מקבוצות מיקוד וממחקרים שערכה חברת ניאופרם מוצרי צריכה, משווקת המותג, נמצא כי בקרב בני נוער יש יתרון מובהק למוצרים תוצרת גרמניה: 64% חושבים שמוצרים תוצרת גרמניה הינם מוצרים איכותיים מאוד וכי איכות גרמנית נמדדת במונחים של אמינות, דייקנות ומצוינות, קרוב ל- 50% מהנשאלים ציינו כי קונדום תוצרת גרמניה מהווה יתרון משמעותי בעיניהם.
הקליפ יושמע לראשונה במהלך מצעד הגאווה בתל-אביב, על ידי האחיות מלול עצמן, כשבמקביל, יחלק המותג אלפי קונדומים תחת הקונספט: "באנו להרים – R3".
לקליפ בו מככבות האחיות מלול, ששרות לראשונה באנגלית, יש את כל הנתונים להפוך ללהיט הבא של הקיץ: קצב טוב, אלמנטים אתניים, צילום ובימוי עם מגע אמנותי ואסתטי (בימוי: טל זגרבה), ניחוח בינלאומי וייחודי והמון הומור עצמי, כפי שהאחיות מלול שרות: People say we stupid too, Ha, Ha the joke's on you"".
כחלק מהקמפיין שעולה בימים אלו, באמצעות משרד הפרסום גרייט, תתקיים פעילות דיגיטלית תחת השם: "גרמן אותי". בפעילות משעשעת זו, כל אחד יכול לקבל, בלחיצת כפתור, קובץ אודיו, בו יאמרו האחיות מלול את שמו בגרמנית. בין המשתתפים בפעילות זו, יחולקו עשרות פרסים שווים.