So Good, רשת חנויות הנוחות של חברת סונול פונה לקהל יעד ממוקד נוסף: משיקה שיתוף פעולה ייחודי עם "מצמן את מרוץ", חברת האופניים הגדולה בארץ. במסגרת שיתוף הפעולה תשווק סונול למעלה מ- 25 מוצרים ושירותים ייעודיים לרוכבי אופנים ולמשפחותיהם. בנוסף, מחוץ לחנויות So Good יוצבו מתקנים לתיקון תקרים ומתקנים לרחיצה ולטיפול באופניים, לשירות הרוכבים.
מהחברה נמסר הבוקר כי המוצרים והשירותים יינתנו במבחר תחנות סונול ברחבי הארץ, כשבשלב הראשון יינתנו המוצרים והשירותים בתחנות סונול בצמתים מרכזיים בהם עוברים מאות רוכבי אופנים במהלך רכיבתם כגון: צומת פלוגות, צומת השרון, תחנת אילוש הסמוכה לשדה התעופה בהרצליה, תחנת אביב ברמת אביב, ותחנות בית שאן, נהריה ושער הכרמל. בהמשך יורחב השירות לתחנות נוספות ברחבי הארץ.
יורם כהן, סמנכ"ל השיווק והקמעונאות, אמר כי ההחלטה האסטרטגית של סונול להתמקד בשיווק בקרב קהלי יעד ממוקדים נובעת מההכרה בשיווק ממוקד כמנוע צמיחה. "אנו מאמינים כי ביסוס מערכת יחסים עקבית לאורך זמן עם קהל לקוחותינו, יצירת חווית לקוח חדשה ופניה לקהלי יעד ממוקדים יביאו לביסוס מעמדה של סונול כמובילה בתחומה".
"אנו בסונול נמצאים עם יד על הדופק וערים לתחושות ולרצונות קהל הלקוחות שלנו. בחודשים האחרונים ובעיקר בעונת החגים האחרונה, שמנו לב כי על לקוחות חנויות הנוחות שלנו נמנים רוכבי אופניים רבים אשר בוחרים בתחנות סונול כבסיס יציאה לרכיבה או עוצרים אצלנו להתרעננות."
לדברי אייל ברהמס, יו"ר ובעלים של רשת מצמן את מרוץ: "אנו מאמינים ששיתוף פעולה זה הוא דרך נוספת להביא את מוצרי האופניים האיכותיים והטובים ביותר לקהילת רוכבי האופניים גם במקומות שמוצרים אילו לא הופצו בעבר."
סונול מרחיבה בימים אלו את פעילותה של רשת חנויות הנוחות שלה So Good. בסוף שנת 2004 החלה סונול להקים את רשת חנויות הנוחות שלה, כיום פועלות 62 חנויות שנפתחו בהשקעה של כ- 25 מיליון ₪.