סוני אריקסון יוצאת בקמפיין השקה למכשיר K800i. הכוכב: רונלדיניו


ברס אלקטרה תקשורת סלולארית יבואנית Sony Ericsson בישראל, יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום רחב בינלאומי להשקת מכשיר הסלולאר K800i בישראל. תקציב הקמפיין- מיליון ₪.



על-פי מיקי ברקן, מנכ"ל ברס אלקטרה תקשורת סלולארית, יבואנית סוני אריקסון בישראל המסר המרכזי שהקמפיין מעביר לצופים הוא "עם K800i של סוני אריקסון לא מחמיצים אף רגע בחיים".


"בזכות תכונות הצילום המתקדמות של המצלמה שבמכשיר, גם בזמן פעילות אינטנסיבית שבמסגרתה הדברים מתרחשים במהירות של שניות וחלקיקי שניות, לא מפסידים גם את הדברים המתרחשים בהבזק העין, אלא ניתן להנציח אותם" מוסיף ברקן.



הסרטון מציג את המתרחש כביכול מאחורי הקלעים של הפרסומת, כאשר במאי הפרסומת מנסה להשתמש בפעלולן כדי להמחיש את יכולותיו הפיזיות של שחקן הכדורגל וכן באמצעי צילום מתקדמים כדי להצליח ולהנציח את הרגעים החולפים ברגע בהם עף הכדור בבעיטה של השחקן.



סוני אריקסון מנסים לשכפל את ההצלחה השיווקית של הווקמן הסלולארי בשוק הסלולאר העולמי באמצעות מותג ה-Cyber-shot™, ומציגים את המצלמה המתקדמת ביותר מבין מכשירי הסלולאר-מצלמה שיש בשוק כיום. הקונספט השיווקי מבוסס על הרעיון ש"אין צורך לקחת שני מכשירים יקרים- גם טלפון וגם מצלמה דיגיטלית בעת נסיעה לחו"ל, או לכל מקום אחר. כעת ניתן להשתמש במכשיר אחד בלבד לשיחות ולתקשורת וכן לצלם תמונות באיכות הגבוהה של מצלמה דיגטילית."



המכשיר נבחר על-ידי המגזין הנחשב ביותר בעולם הסלולאר MOBILE CHOICE כמכשיר השנה לשנת 2006. בנוסף, מכשיר זה נבחר על-ידי סוני אריקסון, להיות מכשיר הדגל בסרט החדש של ג'יימס בונד "קזינו רויאל".



הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים