סוני אריקסון משיקה את הקמפיין השאפתני ביותר מאז הקמתה, לקידום נושא המוזיקה בסלולאר. במרכז הקמפיין, שמקדם את המכשירים החדשים בחברה במסגרת קו הווקמן הסלולארי (W880,W710, W850 ו-W950), תקיים סוני אריקסון את ההופעה המוזיקלית הראשונה אי פעם באוויר בגובה 35,000 רגל.
האירוע הייחודי שזכה לשם Gig in the Sky, יתקיים מחר, והוא יכלול הופעה של להקת Jamiroquai (ג'מירוקוואי), בפני קהל נבחר מכל רחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, במהלך טיסה מעל אירופה. המטוס עוצב במיוחד לרגל ההופעה, כולל אפקטים של תאורה, מערכת סאונד מלאה ובמה מיוחדת עבור הלהקה שתופיע בפני קהל של 200 איש בלבד. המטוס ינחת בשדה תעופה במיקום סודי באירופה, אשר בו ייהנו האורחים הנבחרים מאפטר-פארטי VIP והופעה מלאה של ג'מירוקוואי מול מעל 1000 אוהדים.
האירוע הינו ראשוני מסוגו- לטיסה יצטרפו נציגים רשמיים של ספר השיאים של גינס, לרישום שיא עולמי חדש- "ההופעה הגבוהה ביותר".
הקמפיין יוצא הדופן הזה ממשיך את ההצלחה של החברה במכירת טלפונים מקו הווקמן הסלולארי, שהחל ב-W800i הראשון בסדרה, ומקדם עתה את המכשירים החדשים בסדרה- W710 הספורטיבי, 880,w W850 ו-W950. החברה בת החמש הינה מובילה במכשירים המוזיקליים, וההצלחה של קו זה הכולל 9 מכשירים, תרם באופן ישיר להצלחה הכלכלית של החברה.
מכירות מכשירי הווקמן של סוני אריקסון הגיעו ל-20 מיליון מכשירים ברחבי העולם מאז השקת הקו באוגוסט 2005, המהווים כיום כ-25% מסך המכירות של סוני אריקסון. החברה כבשה את המקום השלישי בעולם, ברבעון האחרון של שנת 2006 מבחינת ייצור מכשירים ברחבי העולם.