לרגל חג הפסח משיקה סופר-פארם, רשת הפארם המובילה בישראל, קמפיין פרסומי חדש באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. לראשונה משתפת סופר-פארם פעולה עם להקת המחול הבינלאומית "ענבל פינטו ואבשלום פולק" ויוצרת שפה חווייתית שעיקרה מחול.
השפה הפרסומית החדשה של סופר-פארם לקוחה מעולם המחול, תוך הקפדה על המשך הצגת הערכים המזוהים עם הרשת: אלגנטיות, אסתטיקה וניקיון ויזואלי. את סרטון הפרסומת מובילה רקדנית אירופאית מקצועית שהובאה ארצה במיוחד לרגל הצילומים לצד רקדני הלהקה. סרטון הפרסומת מתחיל כאשר הרקדנית הראשית מתיזה בושם ולצידה להקת רקדניות המבטאות באמצעות ריקוד את הריח שנידף ממנה ואת השפעתו בכל סיטואציה בה היא נמצאת במהלך הסרטון.
עופר לוי, סמנכ"ל שיווק סופר-פארם: "סופר-פארם מתמקדת בשנים האחרונות בפרסום "סופט סייל": פרסום תדמיתי בעל ערך מוסף לצרכן. אנחנו לא חוששים להתרחק מסביבת הסניף, שכן סופר-פארם כה מזוהה כרשת מובילה בתחום הקוסמטיקה, ואנו מתמקדים בשפה חווייתית. מעולם מחזות הזמר עברנו לסיפור הלירי וכעת התחברנו עם להקת מחול מצליחה אשר יצרה יחד אתנו שפה ייחודית המעבירה את חוויית הלקוח בשימוש במוצר, במקרה זה בושם, ללא מילים – רק בעזרת המחול. ענבל ואבשלום היו שותפים לא רק בכוריאוגרפיה, אלא גם ביצירת התפאורה. אני גאה על שיתוף הפעולה והתמיכה בלהקה ישראלית כה מצליחה, שמהווה עבור כולנו מקור השראה".
להקת המחול ענבל פינטו ואבשלום פולק נמנית על להקות המחול המובילות בישראל ויצירותיה השונות הקנו לה עד היום שם והערכה בישראל וברחבי העולם. משנת 1994 מעלה להקת המחול ענבל פינטו ואבשלום פולק, יצירות מחול חדשניות, מקצועיות ומלאות דמיון המיועדות לכל פלחי האוכלוסייה. ייחודם של היוצרים בא לידי ביטוי בכל פרטי ההופעה כולל כוריאוגרפיה, מוסיקה, עיצוב תלבושות, עיצוב תפאורה ותאורה. בנוסף לתשבחות וההוקרות להן זוכה עבודת הלהקה בארץ – היא מוזמנת תדיר לייצג את ישראל בפסטיבלים חשובים ומרכזים תרבותיים מובילים ברחבי העולם.