המייסדים של TABIT הגיעו למסקנה כי הבילוי החביב על הישראלים ועל מיליונים ברחבי העולם יכול להיות יעיל ונעים יותר אם יהפוך לממוחשב מקצה לקצה.
הפתרון הטכנולוגי שפיתחה TABIT רץ בענן של אמזון ווב סרוויס (AWS) ומטפל בכל היבטי ניהול המסעדה: מלצרים, מטבח, קופה רושמת, אתר הזמנות, מערכת ניהול והפקת תובנות, עמדת מארחת, ניהול תורים ומשוב. ההזמנות משודרות מהטבלט במהירות למטבח (ללא הקלדה ידנית), הן מגיעות מהר יותר לסועדים והתשלום מתבצע, כאמור, גם הוא באופן דיגיטלי ליד שולחן הסועדים.
לדברי נדב סולומון, שותף מייסד של TABIT, המערכת מקצרת את משך הארוחה בכ-12 עד 15 דקות ושיעור הטעויות וההחזרות של מנות קוצץ בכ-80%. מלבד החוויה המשופרת לסועדים, המסעדות ובתי הקפה נהנות מהכנסות גבוהות יותר ומצמצום הבזבוזים, שהם בבחינת 'אוויר לנשימה' בענף שחווה משברים רבים.
אפליקציית TABIT זוכה להצלחה מסחררת בארץ ובעולם. בישראל היא הותקנה בכ-470 מסעדות וביניהן: קבוצת גרקו, רשת בלאק, קפה נואר, סבסטיאן, הדסון, קבוצת קיסו, רביבה וסיליה, טופולופומפו ורבות נוספות. בנוסף, נחתמו עסקאות עם 240 מסעדות ועם 180 בתי מלון והפתרון יופעל בהם בחודשים הקרובים.
בתמונה מימין לשמאל: עידן שקד, VP Product; בארי שקד, מייסד ו-CEO; ארז בן דוד, VP R&D; אלי סדן, VP Hotels; נדב סולומון, מייסד ו-COO.