סיאט ישראל הפיקה קמפיין שנועד למצב אותה כחלק מולם המוזיקה והפקות חיי הלילה – עולם תוכן המתחבר היטב לקהל היעד שלהם, באמצעות קבוצת "לידרס", העוסקת בשיווק באמצעות מובילי דעה, יחד עם משרד הפרסום "אברהם".
קרוב ל-15,000 צעירים חגגו השנה את יום הולדתה ה-69 של מדינת ישראל בפארק הירקון ב- RAVE שאירח את די.ג'יי סולומון- מהדי.ג'ייז הידועים של איביזה הפוקד את הפסטיבלים הכי גדולים בעולם. בסרטון בו השתתפו מובילי דעה המלווים את ערכי המותג ומזוהים עם עולמות התוכן של מוזיקה, מסיבות ובילויים, שותף ברשתות עם מסר חינוכי- תשאירו את הרכב בבית! ובואו להנות איתנו. וכתוצאה מכך נכסה לצדה סיאט עולמות תוכן אלה כחלק בלתי נפרד מעולם הידע שלה.
ערן ניזרי, מנכ"ל קבוצת לידרס העוסקת בשיווק וניהול תוכן באמצעות מובילי דעה: "תוכן פרסומי טוב, זה כשחברה מחליטה לתרום בעולמות הידע שלה לטובת הצרכן. ברור שיש לה מטרות עסקיות וציפיות לדיווידנד בעתיד. אך זו הדרך לענות בצורה טובה על חלק גדול של ערכים שהלקוחות מצפים לקבל. המהלך, הוא פועל יוצא של העובדה שהמותג מרגיש מספיק חזק להגיש פרסומת שמדברת "סיאט"- בלי להציג את ה"סיאט", ומציגים תוכן פרסומי נעים שעתיד להעביר צרכן פוטנציאלי בהדרגה משלב המודעות עד לשלב הרכישה".