סיילפורס השלימה את עסקת הרכישה של דאטורמה

ברת הענן והCRM- המובילה בעולם דיווחה היום בבלוג שפרסמה באתר העולמי, על השלמת עסקת הרכישה של דאטורמה.
סיילספורס גאה לצרף את צוות הפיתוח של דאטורמה למשפחת סיילספורס העולמית. ענקית הענן בחרה בפלטפורמה החדשנית של דאטורמה, שמספקת לתאגידים, למפרסמים ולמשווקים ניתוח ואפיון מקיפים של מידע ונתונים.


השלמת הרכישה תעניק לסיילספורס יכולת מוגברת של איסוף וניטור מידע הדרוש להצלחת לקוחותיה. כלים אלה יספקו למשווקים את האפשרות להגיע לתובנות הנוגעות ללקוחותיהם, על בסיס נתונים מכלל ערוצי השיווק ומאגרי המידע. כתוצאה בכך, יהפוך תהליך קבלת ההחלטות של חברות ומשווקים ליעיל עוד יותר ויחשוף אותם למקור אחיד להצגת תמונת מצב כוללת של ביצועים ותוצאות הקמפיינים שלהם.


מדינת ישראל עשירה בכישרונות יוצאי דופן ובטכנולוגיה פורצת דרך. חברת סיילספורס מציבה מטרה ברורה להמשיך ולהשקיע במדינה. בהתאם לכך, סיילספורס צפויה להגדיל את מרכז הפיתוח שלה בתל אביב, שיהיה אמון על פיתוח מוצרים ופתרונות מתחום ענן השיווק וטכנולוגיית "איינשטיין" – הבינה המלאכותית המתקדמת של סיילספורס.


הרכישה האחרונה מחזקת את היכולת של סיילספורס להעצים מותגים ברחבי העולם. להמשיך ולספק חווית לקוח משודרגת, מותאמת אישית ומעל הכול חכמה יותר- כזו ההולמת את חזון החדשנות שמניע את סיילספורס בכל רבדי העשייה.


חברת דאטורמה הנרכשת, מעניקה שירות ליותר מ-3,000 חברות וענקיות בינלאומיות, המשתמשות בשירותיה בכדיי לשכלל את ביצועיהן בתחומי השיווק והפרסום. בין לקוחות החברה: PepsiCo, Ticketmaster, Trivago, Unilever ועוד.

אולי יעניין אותך

שיווק דיגיטלי
sandi-bar(3)
da1
yostore1
yael7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''