סיכום מבצע חבר מביא חבר

גולן טלקום העניקה ללקוחותיה סכום כולל של כ- 4 מיליון ש"ח במסגרת מהלך "חבר מביא חבר" בו יצאה במרץ האחרון ואשר זכה להצלחה חסרת תקדים. במסגרת המהלך הצטרפו לגולן טלקום כ-35 אלף לקוחות.


כזכור, במסגרת המהלך על כל חבר חדש שהצטרף לגולן טלקום בהמלצת לקוח קיים, קיבל הלקוח הממליץ200 :₪ עבור צירוף לקוח חדש ל"חבילת גולן טלקום" הכל כלול. ו –20 ₪ עבור צירוף לקוח חדש ל"חבילת 9 ₪".


15 הלקוחות שבעקבות המלצתם הצטרפו הכי הרבה לקוחות, הגיעו לקבל את הצ'ק באירוע מיוחד במשרדי גולן טלקום. הלקוח מייק גבריאל, שהמליץ על יותר מ- 50 חברים שהצטרפו לחברה, קיבל צ'ק על סך 10,480 ₪. גבריאל, בן 23 נשוי+1 מירושלים, שמח מאד לקבל את הצ'ק המכובד שיעזור לו לסגור את המינוס, במיוחד לנוכח העובדה שבהתחלה כלל לא היה בטוח שזה אמיתי ושאכן יקבל את הכסף. "אני מאד מרוצה, לא יאומן איך שדדו אותנו קודם, בזכות גולן טלקום כל החברות הורידו את המחירים", אמר. אחריו נמצא חדאד יוסף שקיבל צ'ק על סך 8,360 ₪.


גישת גולן טלקום להעמיד את טובת הצרכן בראש, באה לידי ביטוי כעת, כאשר הסכום המכובד מוענק ללקוחותיה הנאמנים (במקום להוציא אותו לדוג' על קמפיין פרסום גרנדיוזי). גולן טלקום מביעה את הערכתה הכנה על תמיכתם של כ- 400 אלף לקוחותיה במהלך הדרמטי שהיא מובילה, ומתחייבת להמשיך להוביל, להורדת המחירים וחיזוק התחרות.

אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר