סימילאק יוצאת במהלך שיווקי אינטרנטי חדש לביסוס המותג "סימילאק בייבי קולג'"


סימילאק יוצאת במהלך שיווקי חדש לביסוס המותג "סימילאק בייבי קולג'" אשר הושק לפני כחודשיים באירוע התפתחות בן שלושה ימים, באוניברסיטת תל אביב וכלל הרצאות וסדנאות חוויתיות להורים ותינוקות.



במסגרת המהלך החדש מושק ערוץ אינטרנטי חדש "סימילאק בייבי קולג'", ידידותי למשתמש וצבעוני, הכולל את תקצירי ההרצאות, המתייחסות ל- 5 תחומי התפתחות – תקשורת תינוקות, התפתחות מוטורית, התפתחות קוגנטיבית, תפתחות רגשית והתפתחות באמצעות תזונה.



עוד כולל הערוץ סרטונים קצרים מתוך הסדנאות בתחומים כמו יוגה ושיאצו לתינוקות; נפלאות המגע ; מוסיכיף ועוד…, תוך דגש על שנת החיים הראשונה של התינוק.



הערוץ החדש מהווה חלק מאתר ההריון והלידה של סימילאק – similac.co.il אשר הושק לפני כשנה.



"מטרת המהלך הנוכחי הינה להעמיק, להרחיב ולהנגיש להורים את המידע העדכני ביותר בנושא התפתחות תינוקות ", מציינת שרון אלון, מנהלת יחידת התזונה בחברת אבוט , יצרנית סימילאק. "באירוע ההתפתחות הענק "סימילאק בייבי קולג'", שערכנו באוניברסיטת תל אביב השתתפו הורים רבים, שהביעו שביעות רצון גבוהה מתכני האירוע. זה הוביל אותנו ליצור את הערוץ האינטרנטי שיאפשר להורים שלא נכחו באירוע ליהנות מהידע הרב המוגש מפי אנשי המקצוע המובילים בארץ".



השקת הערוץ תלווה בקמפיין פרסום ברשת באמצעות חברת אידיאולוג'יק , למשך כשבועיים.


ההשקעה הכוללת של המהלך מוערכת בכ- 50 אלף דולר.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים