סימילאק מעלה קמפיין אינטרנטי ממוקד ומפולח ברשת הפרסום המקוון Netting באמצעות אידיאולוג'יק

קמפיין מקוון למוצרי תחליפי חלב האם של סימילאק עלה בחמישה אתרים ברשת הפרסום המקוון Netting. הקמפיין, העולה באמצעות חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק, יתמקד באתרים הפונים למשפחות צעירות ולאמהות בפרט. הקמפיין עתיד לרוץ במשך כ- 3 שבועות, ולזכות בלמעלה מ- 2 מיליון חשיפות בתקופה זו.



אידיאולוג'יק בחרה לפרסם ברשת הפרסום המקוון Netting (www.netting.co.il) בעקבות הקמת אשכול אתרים תחת הקטגוריה "הריון ולידה". האשכול מאפשר למפרסמים לפנות לקהל יעד ממוקד ומפולח של משפחות צעירות העומדות בפני הבאת צאצא חדש לעולם או החוות את שלבי הגידול הראשונים. האתרים המשתייכים לאשכול ההריון, לידה והורות של Netting הם:Yoledet.co.il, Gozalim.co.il, Starmed.co.il, HealthPages.co.il, E-online,mishpuhe.co.il ו- mybaby.co.il.



הקמפיין של סימילאק מתמקד בסיסמא: "סימילאק. להיות בטוחה. בגלל המדע".



אלון זכאי, מנכ"ל Netting: "מיקוד ופילוח מדויק מהווים את היתרון של הפרסום באינטרנט על פני מדיה אחרת. Netting הוקמה על מנת לספק את יכולות הפילוח והמיקוד הטובות ביותר, ע"י פניה לאתרים מקצועיים, שהדמוגרפיה של קהל הגולשים שלהם ידוע ומוכר. קמפיין סימילאק מתאים במיוחד לאשכול "הריון ולידה" הפונה לקהל לקוחות פוטנציאלי המורכב מהורים צעירים, אשר צמאים לידע ולחידושים בתחום, ומחפשים דרכים להצטייד ולהתכונן בצורה הטובה ביותר לקראת הרך הנולד"

אולי יעניין אותך

יוטיוב שיווק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''