סימנטק מציגה: כיצד לקחת חסות על כנס ולא "להיעלם" בין נותני החסות האחרים?

בשיווק זה כבר ידוע צריך להיות שונה מכולם על מנת להשיג בולטות. אלו שחושבים על צורות פרסום לא שגרתיות זוכים בדרך כלל לחשיפה גדולה יותר ולתשומת לב. בשבוע שעבר ערכה חברת המחקר STKI-שוורצקופף, העוסקת במחקרים אודות שוק טכנולוגיות המידע (IT) את הכנס השנתי שלה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א. מספר חברות היי-טק וטכנולוגיה לקחו חסות באירוע וקיבלו חשיפה שווה וזהה.


חברת סימנטק ישראל החליטה שבאירוע הזה היא עושה משהו שונה, בולט ובעיקר: ללא עלויות גבוהות. מה עשתה סימנטק? התנדבה לקחת חסות על ארוחת הצהריים בכנס. במסגרת האפשרות להציג את עצמה בזמן ארוחת הצהריים מותג חדר האוכל של המלון בצבע השולט של סימנטק (צהוב) ושולבו מסריה העיקריים, אותם קשה היה לפספס.


פעילות המיתוג בארוחת הצהריים התמקדה בארבעה סוגים של פעילות: שלט ענק מעוצב שמוקם בכניסה למסעדת המלון, תחתיות לצלחות, אשר הונחו על גבי השולחנות עם המסר והצבעוניות של סימנטק, בלוני הליום צהובים ועליהם לוגו החברה ובסוף הארוחה חולקו למשתתפים CD עם תוכנת דמו של סימנטק.


על ההפקה והרעיונות שקדו: ארנה שומן פרוייקטים בשיווק וחברת העיצוב לימון דיזיין.


אולי יעניין אותך

14966picaaaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים