יפעת מחקרי מדיה מתקדמים המשווקת את שירות "ניתוח תדמית בכותרות – כי הכותרות קובעות!" בדקה את תדמית הצגות החנוכה ומצאה כי הן לא רק האירוע המרכזי שהעסיק את הילדים והוריהם בחנוכה אלא הפכו גם לאירוע חדשותי לכל דבר. סיקור הצגות החנוכה בעיתונות הכתובה הגיע לשווי מוערך של כמעט 4.5 מיליון שקל, כאשר מוביל בראש טבלת ההצגות – הפסטיגל – גיבורי האגדה האבודה.
נתי יעקובי מנכ"ל פעילות יפעת מחקרי מדיה מתקדמים: "הכתבות על הפסטיגל תפסו 4,062 אינצ'ים, מתוכם 1,567 (39%) בעיתונות היומית, שבממוצע שווים לעשרה עמודים בעיתון יומי. השטח שהוקדש בעיתונות היומית לסיקור מופעי החנוכה דומה לשטח באינצ'ים של המגזינים והמקומונים גם יחד, נתון המלמד על סיקור נרחב ועל קהל יעד גדול שנחשף למידע.
הפסטיגל מוביל בפער ניכר על פני שאר ההצגות. בין המקום השני והשלישי התחרות צמודה יותר, "הקוסם 2006" עם רוני סופרסטאר ו"היפה והחיה" בכיכובה של יעל בר זוהר. שלוש ההצגות הללו זכו לא רק לסיקור נרחב בכתבות חדשותיות אלא גם קיבלו יותר ראיונות עומק עם הכוכבים השונים. בנוסף, הן זכו ליותר מופעי תמונות.
מבחינת סיקור הכוכבים המשתתפים בהצגות החנוכה, גם כאן זכה הפסטיגל לנוכחות דומיננטית. הזוג המלכותי מסיפור הפסטיגל, מירי בוהדנה ורן דנקר, הם גם הזוג המוביל בדירוג כוכבי החנוכה. אחריהם מתחרות ראש בראש רוני סופרסטאר ויעל בר זוהר מהצגות הקוסם והיפה והחיה בהתאמה, שכאמור גם הן צמודות מאוד בהיקף החשיפה. חשוב לציין כי סה"כ שישה ממשתתפי הפסטיגל נמצאים בעשירייה הפותחת של הכוכבים הנחשפים ביותר בעיתונות.
למרות הדומיננטיות של הפקות הענק המובילות, מעניין לראות גם את המגוון הרחב של המופעים הנוספים לחנוכה אשר זכו גם הם לחשיפה נאה ולא מבוטלת. בעשרת ההצגות המובילות ניתן למצוא חשיפה רחבה גם להצגות כמו הענק וגנו וסבא טוביה – סיפורה של מדינה ולמופעי המחול טררם קידס עם חנוך רוזן, אלומיניום ואדרבא של להקת מיומנה. מופעים אלה זכו לסיקור רב ובולט במקומונים.
גם באינטרנט מוביל הפסטיגל, כאשר היפה והחיה והקוסם 2006 צמודות ברמת החשיפה באתרי האינטרנט השונים. עם זאת, באינטרנט דווקא יעל בר זוהר זוכה למירב החשיפה ואילו כוכבי הקוסם השונים (רוני סופרסטאר, מיכל גבריאלוב, שלום אסייג ומוסקו אלקלעי) הם הדומיננטיים ברשימת עשרת הטאלנטים המובילים בחשיפה באינטרנט.