סלברייט עולה בקמפיין גיוס "הגיבורים מאחורי הגיבורים"

חברת ההייטק הישראלית סלברייט (Cellebrite),
שהטכנולוגיה שלה מסייעת במיליוני חקירות של מקרי פשע ברחבי העולם, תעלה השבוע עם
קמפיין גיוס עובדים חדש תחת המסר "הגיבורים מאחורי הגיבורים". לצורך
הקמפיין, נוצרו בובות משחק אמיתיות בהשראה של עובדיה, כשכל אחת מייצגת תחום ספציפי
מתוך מגוון מקצועני ההייטק העובדים בחברה.


ארבע דמויות ה-
Action figures
("בובות פעולה") שולבו בארבעה סרטונים
שמתרחשים ביקום הייטק של גיבורי על, שם הן מסייעות לאנשי אכיפת החוק לתפוס את
הפושעים. רק שבמקום סופרמן, באטמן, ווונדר וומן – הדמויות של סלברייט הן אנשים
רגילים שעובדים בהייטק עם שמות כמו:
Daring
DevOps
, Research
Rebel
, Professor
Producto
, או Full
Stack
. מעין סוג אחר של גיבורים וטייק-אוף על
הדמויות האופייניות והמוכרות.


תהליך הכנת הקמפיין, בשיתוף משרד הפרסום מקאן -טק, התבסס על ראיונות עם עובדים אמיתיים של
סלברייט כדי ליצור סוג של גיימיפיקציה של עובדי החברה ובניית תוכן על בסיס האנשים
והעבודה עצמה. הבובות צולמו כשהן מופעלות על ידי "בובנאים" מקצועיים,
ל-4 סרטונים מרשימים. במרכז כל סרטון סיפור גבורה דמיוני, אשר ממחיש מקרי פשע
מהחיים האמיתיים, שבהם הטכנולוגיה שמפתחים עובדי סלברייט מסייעת לאנשי אכיפת החוק
לפענח את אותם פשעים באמצעות איסוף וניתוח של ראיות דיגיטליות.

"בתחרות על הטאלנטים בשוק ההייטק הישראלי,
סלברייט בחרה להדגיש את הערך המוסף ויכולת ההשפעה שיש לעובדים שלנו ביצירת עולם
בטוח יותר", אומרת אסנת תירוש, סמנכ"לית בכירה למשאבי אנוש בסלברייט.
"מעבר לגיוס עובדים חדשים, יש כאן הוקרה לעובדים הקיימים, שהם "הגיבורים
שמאחורי הגיבורים", שותפים המסייעים לגופי אכיפת החוק ברחבי העולם לפענח
פשעים ולתפוס את אלה שמסכנים את בטחון הציבור.
הדגש
מבחינתנו בתכנון הקמפיין, היה לשים במרכז את המשמעות ואת הערך בעשייה של עובדינו,
המפתחים טכנולוגיה המסייעת לאלה שנלחמים בפשיעה."


הקמפיין הושק פנימית לעובדי החברה במסיבה
במשרדיה, באזור ההייטק של פ"ת. האירוע הופק בקונספט של עולם גיבורים, המבוסס
כולו על גיבורי סלברייט. קומה שלמה במשרדים מותגה בהתאם, כולל הקמת חנות פופ-אפ עם
מרצ'נדייז ממותג (כוסות גיבורים, מטריות, כריות חימום, חולצות, גרביים), תא מיוחד
לצילום כגיבורים, פוסטרים של תמונות העובדים עצמם במיתוג גיבורי על, וגם – חשיפת
סרטון שמתעד את כל תהליך הפקת הקמפיין.

הקמפיין יעלה למשך חודש, החל בשבוע זה, ברשתות
החברתיות, ובשילוט של תחנות אוטובוסים.

אולי יעניין אותך

מבצעי חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
נעלי סקופ מחיר 149
רד אורבך צילום שי פרנקו (2)
בני כבודי, קרדיט - יחצ
קמפיין 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח