סלקום חוגגת 3 מיליון לקוחות: יוצאת במהלך שיווקי ענק – חשיפה ל-4.5 מיליון איש

עמוס שפירא הכריז היום בסיבת עיתונאים חגיגית על סלקום כמשפחה הסלולרית הגדולה ביותר בישראל עם למעלה מ – 3 מיליון לקוחות.





שפירא הוסיף: "בשוק תחרותי כמו השוק הישראלי, הנכס האמיתי והיחיד שיש לנו ושהביא אותנו למעמדנו, הוא מערכת היחסים שלנו עם הלקוחות שנובעת מעבודתם היומיומית של כל אחת ואחד מהעובדים. זה היה וימשיך להיות המיקוד המרכזי של פעילותינו".




הפעילות השיווקית סלקום תורכב מ-3 מהלכים חוצי מדיות, הכוללים, פרסום, קד"מ ושיווק איטנטאקטיב.



השקעה של 2 מיליון ש"ח בזיקוקין



המהלך הראשון, תחת הכותרת "אור של כוכבים", יכולל מופע זיקוקין משולב במוסיקה ישראלית מעל שמי הארץ שיערך בו זמנית בכ- 45 מוקדים בהשקעה של 2 מיליון ₪. המהלך השני "משהו קטן וטוב", יכלול המשך הטבות ללקוחות. המהלך השלישי יכלול השקת הפאזל הוירטואלי הגדול ביותר בעולם שיכנס לספר השיאים של גיניס המורכב מ- 3 מיליון חלקים.



מופע הזיקוקין בשילוב מוסיקה ישראלית "אור של כוכבים", יערך בו זמנית בכ- 45 מוקדים ברחבי הארץ ויפתח את חגיגות סלקום ל-3 מליון לקוחותיה. המופע שיערך מעל שמי המדינה יעניק חוויה חד פעמית של 3 מיליון זיקוקין צבעוניים, אליה יחשפו כ- 4.5 מליון תושבים בכלל המגזרים ברחבי הארץ.



המופע "אור של כוכבים" יתקיים ביום ה' 1.11.07, בשעה 20:45 בדיוק וימשך 4.5 דקות רצופות ישוגרו, כ- 3 מיליון זיקוקין צבעוניים שיגיעו לגובה של כ- 200 מטר. הזיקוקין יכסו רדיוס של 15 ק"מ מכל מוקד ויעניקו חוויה ויזואלית ומוסיקלית לכ-4.5 מיליון צופים ברחבי הארץ. המופע נבנה כך שיתאפשר לקהל צפייה בזיקוקין, גם מהמרפסות, מהבתים וכמובן מהרחובות.



הפעילות השיווקית "משהו קטן וטוב", תלווה בקמפיין מתגלגל ברדיו, עיתונות, אינטרנט וטלוויזיה


תחת הסיסמא: "3 מיליון לקוחות, בזכותכם אנחנו המשפחה הסלולרית הגדולה בישראל ולכן מגיע לכם ליהנות ממשהו קטן וטוב." כמו כן תחל פעילות ייחודית במסגרת "משהו קטן וטוב" שמיועדת ללקוחות העסקיים.



עדי כהן: "ממחקרי שביעות רצון הלקוחות עולה שסלקום נתפסת כמעניקת ההטבות בעלות השווי הגבוה ביותר ללקוח ולראיה, השווי הנתפס של ההטבות שהעניקה סלקום עד היום עומד על כ- 75,000,000 ש"ח ומאז השקת משהו קטן וטוב מעל חצי מיליון לקוחות מימשו לפחות הטבה אחת".



החלק השלישי של המהלך יהיה כאמור קמפיין אינטרנט ראשון מסוגו – השקת הפאזל הוירטואלי הגדול ביותר בעולם שיכנס לספר השיאים של גיניס ומורכב מ- 3 מיליון חלקים. תחת הסיסמא: "3 מיליון לקוחות, 3 מיליון חלקים היוצרים שלם אחד ענק!".



בקמפיין, מבית מקאן דיגיטל, הגולשים יוזמנו להרכיב פאזל און ליין המורכב מ- 3 מיליון חלקים – הפאזל הוירטואלי הגדול ביותר בעולם. התמונה הראשית של הפאזל הינה תמונה של המשפחה הישראלית: חמה, מלוכדת, חברותית פתוחה ואוהבת כשהיא מתכנסת בסלון. סלקום: "המשפחה מתארת את ההוויה הישראלית".



מסלקום נמסר כי הפאזל, המורכב מאלפי תמונות של לקוחות סלקום ובני משפחותיהם, הינו פרי פיתוח של אפליקציה טכנולוגית מתקדמת שנבנתה במיוחד עבור הקמפיין ומושקת לראשונה.




כל המהלך יגובה בקמפיין מתגלגל שיחל בסרט מעטפת וימשך בסרטונים שונים. הקמפיין מבית מקאן אריקסון.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס