רשת סטימצקי, החלה בשיתוף פעולה ארוך טווח עם חברת סלקום, במסגרתו יוכלו מידי חודש לקוחות סלקום לרכוש 5 רבי מכר בסניפי סטימצקי במחירים אטרקטיביים. רבי מכר אלו יעודכנו ויוחלפו מידי חודש. מימוש ההטבה ייעשה באמצעות הצגת כרטיס "משהו קטן וטוב" באחת מתוך 150 החנויות של סטימצקי ברחבי הארץ.
עדי כהן, סמנכ"ל שיווק סלקום אמרה הבוקר כי "סלקום ממשיכה להעניק הטבות ללקוחותיה כחלק מאסטרטגיית המיקוד בלקוח שאנו נוקטים בה. אנו משקיעים מאמצים רבים על איתור הפעילויות שיביאו את הערך הגבוה ביותר ללקוחותינו. אנו שמחים להמשיך בשיתוף הפעולה שלנו עם רשת סטימצקי, שיתוף פעולה שהוכיח את עצמו כמוצלח ביותר".
כהן הוסיף כי "לאור הצלחת מבצעי ספרים שעשינו בעבר כגון משהו קטן וטוב, BCELLCOM לעסקים זיהינו אוכלוסיה של כ- 620,000 מנויים שקריאת ספרים מהווה חלק מאוד עיקרי בתרבות הפנאי שלהם וכאסטרטגיה למיקוד בלקוח הוחלט לצאת בשת"פ עם רשת החנויות סטימצקי."
איריס בראל, מנכ"ל רשת סטימצקי מסרה כי: "אנו שמחים לצאת במבצע משותף עם חברת הסלולר סלקום ולהציע ללקוחותיה מגוון רבי מכר ותוכן תרבותי בהטבה על מנת להציע תוכן מעניין וערך תרבותי מוסף ללקוחות סלקום. מדובר בפלטפורמה משמעותית להרחבת מעגל קוראי הספרים בישראל והגעה לקהלים צעירים יותר".
על "משהו קטן וטוב" מסלקום
בנובמבר 2006 הושק מהלך טיפוח הלקוחות "משהו קטן וטוב", במסגרת המהלך יכלו כלל לקוחות סלקום ליהנות מארבע הטבות אטרקטיביות בתחום התרבות, הפנאי והסלולר. המהלך נחל הצלחה חסרת תקדים, כאשר כחצי מיליון מלקוחות סלקום מימשו הטבות אלו. בעקבות הצלחתו של המהלך, סלקום המשיכה עם המהלך גם בקיץ 2007 והציעה ללקוחותיה ליהנות מארבע הטבות אטרקטיביות בתחום התרבות, הפנאי והסלולר. כיום, מעל 620,000 לקוחות סלקום מחזיקים בכרטיס "משהו קטן וטוב" וממשים את ההטבות השונות שמעניקה סלקום ללקוחותיה.