חברת סלקום השיקה הבוקר שירות מסחרי מלא לכלל מנוייה של הורדת משחקים בחינם עם צפייה בפרסומות. השירות מבוסס על טכנולוגיה עם תוכן ושירות של חברת הסטארט אפ innerActive, מהחברות המובילות בעולם בשוק מתפתח זה.
השירות המסחרי החדש למנויי סלקום הוא הראשון בישראל בתחום המשחקים משולבי פרסומות והוא גם מהראשונים בעולם בתחום ערוצי הבידור המוצעים בחינם למנויי סלולר. חברת innerActive קיימה פיילוט מוצלח בחברת סלקום והיא מובילה כיום פיילוט בינלאומי בחברת Jamster, מקבוצת News Corporation של רופרט מורדוק שבמסגרתו מוצעים משחקים משולבי פרסומות למיליוני משתמשי סלולר בבריטניה ובארה"ב.
במסגרת השירות יוכלו מנויי הסלולר של סלקום להוריד ולשחק בחינם במגוון משחקים וביניהם: World Soccer 2007, Silver Ball ועוד. המשתמש יצפה בפרסומות ובתוכן שיווקי מגוון לפני המשחק ואף במהלכו, כחלק מהסביבה הוויזואלית של המשחק. המערכת תלווה את המשתמש ותספק לו תכנים נוספים וקופונים סלולריים על בסיס הצלחותיו, שאותן ניתן לממש במדיות אחרות (אתרי אינטרנט ונקודות מכירה). בין המפרסמים הראשונים ניתן לציין את החברות מוטורולה וטבעול וחברות נוספות מתחום המזון והבידור שהביעו את הסכמתן להשתתף וישולבו בתקופה הקרובה.
קובי מרנקו, מנכ"ל לוגיה, גוף התוכן של סלקום: "השקת שירות המשחקים בחינם תקרב אלפי מנויים שלנו לעולם המשחקים ותעשיר את עולמם בחוויות חדשות. אנו מאמינים שהמודל המסחרי הייחודי יוכיח את עצמו כיעיל וכדאי לכל המעורבים: המנויים עצמם, המפרסמים והפרסומאים שייהנו מקמפיינים אפקטיביים מאוד וסלקום כמפעיל שיצרה יש מאין מנוף צמיחה חדש".
עודד קרן, מנהל פעילות innerActive בישראל: "השירות החדש צפוי להגדיל באופן משמעותי את היקף המשתמשים במשחקים סלולריים ולצרף קהלי יעד חדשים, כאלה שלא צרכו עד היום משחקים בתשלום. לצורך כך מאפשרת המערכת, בין היתר, שיתוף והפצה ויראלית בקרב שחקנים מזדמנים. ההשקה המסחרית בסלקום תאפשר מימוש של הפוטנציאל הכלכלי הגדול של שוק זה והינה קרש קפיצה לערוצי תוכן נוספים כגון וידאו, מסרים מיידים ותוכנות. אנו נערכים בימים אלה השקות מסחריות נוספות ברחבי העולם, כדוגמת חברת Jamster של רופרט מורדוק".
השירות המסחרי בסלקום מושק בעקבות פיילוט מוצלח שבוצע על פלטפורמה של חברת innerActive ובמסגרתו נרשמו תוצאות יוצאות דופן. מספר ההורדות של משחקים גדל בממוצע פי 10 לעומת המצב שקדם לפיילוט. המודל החדש הניע קהל גדול של משתמשים חדשים להוריד משחקים: 24% מהמשתתפים לא הורידו משחקים ב-6 החודשים לפני הניסוי ו-54% לא עשו זאת ב-3 החודשים שקדמו לניסוי. סך הכל כ-78% הם משתתפים חדשים לעומת 12% בלבד שהם גיימרים כבדים. שיעור התגובה לקופונים הגיע ל-44% ושיעור המימוש של הקופונים הגיע ל-19% – שיעור יוצא דופן על פי כל קנה מידה.