זכייתו של ויצמן כאיש השיווק של חודש אוקטובר, נזקפת לזכות המהלך השיווקי של מהפכת הביטוח החכם, זאת בתקופה של טלטלה עסקית ושיווקית משמעותית שעבר עולם הביטוח בישראל. מהות המהלך הייתה הצעת ביטוח חכם, מבוסס דאטה, אקטואריה וטכנולוגיה, המאפשר מתן ערך ייחודי למבוטחים לצד מחיר אטרקטיבי, מבלי להיות מותג מחיר ולא על חשבון סוכני הביטוח שעדין מהווים ערוץ הפצה משמעותי. הפניקס SMART מאפשר למעשה התאמה של תנאי והיקף הביטוח – לאורח החיים והשימוש של המבוטח
הפניקס היתה הראשונה מבין חברות הביטוח הגדולות שזיהתה את ההזדמנות ליצירת שיחה חדשה עם ציבור המבוטחים הישראלי ובעקבותיה כל שוק הביטוח התעורר בשנה החולפת. למהלך השיווקי הוגדרו יעדים עסקיים מאתגרים במיוחד, בהתחשב בעובדה שהפניקס היא קבוצת הביטוח המובילה בישראל. בין המטרות שהוצבו: בניית מותג חדש ויצירת מודעות ל "הפניקס"Smart ״, כוונת רכישה למוצרים החדשים, אהדה למותג החדש ונוכחות משמעותית בחיפושים אחר מותגי ביטוח רכב בגוגל.
האסטרטגיה השיווקית שהוביל ויצמן הייתה "די לביטוח שהוא לא..העיפרון הכי מחודד" – דרך לעומתית ומדרבנת להשוואה, אך ללא "כניסה" ישירה במתחרה ספציפי. הקמפיין שנבחר עשה שימוש במטבעות הלשון המוכרים לכולנו מעולמות "לא העיפרון הכי מחודד בקלמר", שהפכו לשגורים בפי רבים וזכו לשלל גרסאות גם ברשתות החברתיות. מכאן יצאו בהפניקס להשוואה אל עולם הביטוח – יש את הביטוחים הרגילים, שלא מבחינים בין מבוטחים ולכן עולים למבוטח יותר כסף, ויש את "הפניקס– "smart ביטוח חכם, שיודע (למשל) מתי הרכב הוא הרכב השני שכמעט ואינו נוסע, מתי הנהג הוא נהג צעיר שכמעט לא בבית, ומתי המבוטח אינו מעונין לשלם השתתפות עצמית. על מנת להעביר את המסר נבחר שחקן ישראלי אהוד ומוכר – דרור קרן, המייצר הזדהות, חיוך ושיחה בגובה העיניים.
המהלך שהוביל ויצמן כלל גם שפה ויזואלית חכמה: בניית עולם ייחודי של גלריה לאמנות מודרנית, ובה יצירות אבסטרקטיות שמתכתבות עם ביטויי ה"לא הכי.." מהם שואב דרור קרן השראה וטיפול מיוחד במספר הטלפון של החברה (5432*), שקיבל מעמד מיוחד בקריאייטיב ובהצגתו הוויזואלית.
זו הזכייה השנייה של איתן וייצמן בתואר איש השיווק של החודש. הוא בעל תואר MBA בכלכלה, סמנכ"ל השיווק של חברת הפניקס מזה 6 שנים. החל את דרכו בחברת סלקום, בה כיהן במגוון תפקידים ניהוליים שיווקיים. כיהן גם כסמנכ"ל השיווק של טמבור בה הוביל את מהלך המיתוג מחדש ועליו זכה לראשונה כאיש השיווק של החודש.
מנימוקי וועדת השיווק:
"איתן וייצמן הוביל בכל החברות בהן שימש כאיש השיווק הבכיר, מהלכי שינוי ומיתוג מחדש. מהלך הפניקס Smart יצר שיחה שיווקית חדשה בעולם הביטוח, ניער את השוק ויצר מציאות חדשה. בתוך כך הוא הביא לתוצאות עסקיות ותפיסתיות משמעותית לחברה, ופעילות שהתרחבה למגוון רחב של מוצרים".