ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בנדב חנין, סמנכ"ל השיווק של HOT, לאיש השיווק של חודש מרץ 2017, בזכות השינוי המרשים שהובילה HOT בשנה החולפת בנושא השירות, התוכן והטכנולוגיה. בשנים האחרונות התגבשה התפיסה התדמיתית של HOT כחברה בעלת שירות בעייתי במיוחד עם פער טכנולוגי ונחיתות בתחום סדרות הרכש. בשנת 2016 החליטה החברה לשנות כיוון באסטרטגיה בשלושה עוגנים מרכזיים – שירות, תוכן וטכנולוגיה.
בתחום השירות, הפכה החברה לאחת מנותנות השירות הטובות בשוק התקשורת, כפי שניתן ללמוד גם מדוח משרד התקשרות שפורסם בשבוע שעבר, ומדוח מועצת הכבלים והלווין שפורסם בינואר 2017. כיום HOT מציגה את זמני ההמתנה הקצרים ביותר בענף.
בתחום הטכנולוגיה, המשיכה HOT למנף את מהפכת ה-MULTI שלה והביאה לישראל את הדור הבא של האינטרנט והטלוויזיה בישראל.
גם נושא התוכן זכה לתנופה בשנה האחרונה, עם מגון תכנים שפנו לקהלים שונים. במקביל לחתימה על הסכם עם HBO הציגהHOT את עונת הפקות המקור הגדולה אי פעם וזכתה ב-15 פרסי הטלוויזיה.
תקשור המהפך שעוברת החברה בשלושת העוגנים המרכזיים שלה, לווה ע"י הטאלנטים מהפקות המקור של HOT, שבשילוב עם השפה הפרסומית ההומוריסטית ומסר מדויק, הצליחו להטמיע את תפישת השינויים בקהלי היעד של החברה. התוצאות לא איחרו לבוא, HOT הצליחה לבלום את גל הנטישה מ 19% בשנה ב 2014 ל 14% ב 2016, ולראשונה מזה שנים מציגה שיעורי גיוסים נטו גבוהים. HOT אף הגבירה את השיח החיובי סביב השירות, ואת השיח סביב הסדרות שלה, והציגה שיפור מרשים במדדים התדמיתיים אודות תפישת המותג, וההמלצה עליו.
שיקולי ועדת השיווק: "איגוד השיווק הישראלי מציין לשבח את המהפך שקורה ב HOT בשלושת העוגנים המרכזיים שהציבה החברה לעצמה. נדב חנין, שהוביל את האסטרטגיה השיווקית שנקבעה ע"י המנכ"ל טל גרנות, הוא איש השיווק שתרם לשינוי המרשים בדעת הקהל בשורה של פרמטרים מרכזיים".