סמסונג אלקטרוניקס זכתה השבוע בתואר המשווקת היצירתית לשנת 2016 בפסטיבל היצירתיות הבינלאומי קאן ליונס ( Cannes Lions ),
הכנס הגדול בעולם בתחום התקשורת הקריאטיבית והפרסום. תואר "המשווקת היצירתית של השנה" מוענק לחברות שיצאו ביוזמות שיווק יצירתיות ובעלות משמעות.
טרי סאוואג' (Terry Savage ), יו"ר פסטיבלי ליונס , אמר, "כשבוחנים את הזכיות של סמסונג בקאן ליונס, אפילו רק את אלו של השנה שעברה, מדהים לראות את הגיוון שהשיגה החברה הודות למחויבותה ליצירתיות. החברה מצטיינת בכל התחומים, בין אם מדובר בתקשורת הקשורה לשירותי בריאות, ביצוע או תוכן שיווקי". סמסונג גם גרפה את פרס הטיטניום של ליונס.
סמסונג מלטשת בהתמדה את הגישה השיווקית שלה בהתאם לאסטרטגיה הממוקדת בצרכן ובאופן שבו המוצרים והטכנולוגיות שלה יוצרים משמעות בחייהם של צרכנים. לדוגמה, הקמפיינים של סמסונג ב-2015 כללו את " Look at Me " למען ילדים אוטיסטים," Safety Truck " שעסק בבטיחות בדרכים, "Every Day is Day One" שפנה לספורטאים ו" Center Stage " שעסק בחוויה משופרת של הצרכנים בחנויות. על מנת לזכות בתארים היוקרתיים האלה, סמסונג משתפת פעולה עם סוכנויות קריאטיב מובילות בעולם, בהן Cheil Worldwide , לאו ברנט ו- 72&Sunny .
"אנו מאמינים שחדשנות מעניקה לבני אדם הזדמנות להגיע גבוה יותר ולחלום חלומות שאפתניים יותר," אמר מר קו, מנכ"ל סמסונג אלקטרוניקס ישראל. "בסמסונג, העשרת חיים של בני אדם עומדת במרכז כל פעולותינו והשיווק שלנו משקף את הפילוסופיה הזו."
רונן סלם, מנהל חטיבת השיווק בסמסונג ישראל: "הזכייה בתחרות קאן ליונס מוכיחה פעם נוספת את מובילותה של סמסונג בתחום הטכנולוגיה, אך לא רק. אנחנו גאים על קבלת הפרס היוקרתי ונמשיך להשקיע ביצירת חידושים שגורמים ללקוחות שלנו בישראל להתרגש."
פסטיבל היצירתיות ה-63 במספר הוא המקום שבו מתכנסות חברות מכל העולם בכדי לאתגר את היצירתיות שלהן בפרסום, יחסי ציבור ושיווק בקטגוריות רבות ושונות. הפסטיבל נערך מדי שנה בעיר קאן בצרפת. אירועי השנה יתקיימו בין ה-18 ל-25 ביוני 2016 וישתתפו בהם יותר מ-15,000 נציגים מיותר מ-95 מדינות.