סמסונג הודיעה כי היא תאמץ את מרתון ת"א, אירוע הספורט הגדול בישראל במשך 3 השנים הקרובות. סמסונג הובילה את המרתון כנותנת החסות הראשית בשלוש השנים האחרונות ובמסגרתו הפיקה מהלכים פורצי דרך בהיקפם בתחום התרומה לקהילה. כך, במרתון 2016, נאספו למעלה מ-2 טון בגדים שנתרמו למשפחות מעוטות יכולת, טון יותר ממרתון 2015. עובדי סמסונג לבדם תרמו השנה 714 ק"ג בגדים.
בנוסף, השנה הושק מתחם האקספו החווייתי של סמסונג שכל כולו הוקדש לתרומה לקהילה. במסגרתו נאספו למעלה ממיליון ש"ח, הודות למעורבות הציבור בפעילויות התרומה השונות, ביניהן גם "המסלול החברתי" שהציע לרצי במקצים השונים לגייס כסף ובאמצעותם גוייסו כ-300,000 ש"ח נוספים כתרומות ישירות ללמעלה מ-70 עמותות.
מר קו (Mr. Kwanghak Koh), מנכ"ל סמסונג אלקטרוניקס ישראל: "סמסונג שמחה על המשך שיתוף הפעולה עם עיריית תל אביב. שיתוף הפעולה בין שני הגופים הוכח כהצלחה משמעותית, ולראייה כמות המשתתפים במרתון שעולה משנה לשנה והופכת ליום הפנינג לציבור הישראלי בכל הארץ. פעילויות התרומה לקהילה אותן מקדמת סמסונג מתקבלות באהדה בקרב רצי המרתון ומשתתפי האקספו ואנו מצפים לשבור שיאים חדשים של תרומה ומעורבות במרתונים הקרובים."
רונן סלם, מנהל חטיבת השיווק של סמסונג אלקטרוניקס ישראל: "ההישגים אליהם הגענו השנה משקפים את מעורבותנו כחברה שחרתה על דגלה את נושא האחריות החברתית. מרתון סמסונג תל אביב הוא פרוייקט הדגל שלנו ואני מברך על המשך שיתוף הפעולה גם בשנים הבאות."