סמסונג מרחיבה את מערך השיווק וההפצה שלה לרשתות נוספות וחניות מתמחות

סמסונג מרחיבה את מערך השיווק וההפצה שלה בישראל לרשתות נוספות וחניות מתמחות.



מחברת סם ליין, מקבוצת מיני ליין בע"מ, נמסר כי לאור דרישות השוק יישוקו מעתה מכשירי הפלסמה וה-LCD של סמסונג בכל רשתות החשמל המובילות בארץ, ביניהם שקם אלקטריק, טרקלין, בסט ביי, א.ל.מ, חנויות מתמחות ועוד. בסם ליין מצפים כי נתח השוק של סמסונג בשוק הטלוויזיות LCD ופלסמה בישראל יגיע לכ-15% משוק המותגים בענף.



אלי בריק, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת מיניליין: " ההחלטה על הרחבת מערך השיווק וההפצה נבעה בעקבות דרישות השוק והצלחת המותג המוביל בעולם גם בישראל. בנוסף ליתרונות הטכנולוגיים של איכות צבע וסאונד, החלטה סמסמונג העולמית על ישראל כשוק אסטרטגי והעניקה לכל מוצריה מחירים מיוחדים לשנת 2006 כדי שיהוו תחרות אמיתית ואטרקטיבית לפלח השוק הישראלי. אנו, בסם ליין, בטוחים כי נגיע לנתח שוק של לפחות כ-15% מהשוק המותגי בענף. אנו מעריכים כי היקף השוק ב-2006 יגיע לכ-80,000 עד 100,000 יחידות כשהשוק המותגי יהווה כ-50% ממנו".

אולי יעניין אותך

פתיחת סניף פתח תקווה מיקי שמו צילום יחצ (2)
color-chart-g8bec9df5e_12801
cincopa
yossi-cohen9
129-find-designers
hila1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''