סמליין, יבואנית מוצרי החשמל הביתיים והאלקטרוניקה הבידורית של סמסונג בישראל, תעניק חסות לשידורי הוידיאו של אתר ערוץ הספורט באמצעות אידיאולוגי'ק, בתקציב של 800,000 ₪ בשנה.
החסות, תכלול נוכחות קבועה של סמסונג על כל נגני הוידיאו באתר ערוץ הספורט, שידורי פרסומות בוידיאו, תוכן שיווקי לחברה, כאשר הראשון מביניהם הינו חסות לתחרות בחירת אנשי השנה בספורט אשר תשודר ב- 31.12 ויקודם באזור אינטראקטיבי שייבנה במיוחד לתחרות זו על ידי אידיאולוג'יק.
רן פורת, מנהל חטיבת השיווק הישיר בחברת סמליין, מסר: "האינטרנט הפך למדיום מוביל ואנו בחברה רואים בו כאפיק חשוב לתקשורת עם קהל הצרכנים הנאמן שלנו. בעקבות זאת, בחרנו באתר ערוץ הספורט להיות הסנונית הראשונה לפעילויות תקשורת שיווקית חדשניות, אותן אנו מתכוונים להשיק השנה. שנת 2008 צפויה להיות שנת הספורט החשובה ביותר בשנים הקרובות, זאת בשל ריבוי אירועי ספורט, כגון: אולימפיאדה, אליפות אירופה בכדורגל (יורו 2008 ) ואירועים נוספים הצפויים לייצר ביקוש רב למותג מוביל כמו סמסונג".
דני צ'כנובר, משנה למנכ"ל אידיאולוג'יק, מסר: "הרעיון העומד מאחורי מהלך זה הנו ליישם במסגרת פעילות התקשורת השיווקית של סמסונג, את גישת האינטראקציה אשר פותחה באידיאולוג'יק, אשר בבסיסה עומד עיקרון הדיבור עם הצרכנים בכל מקום ולא דיבור אליהם, בו צועקים לצרכנים מסרים שאינם מופנמים".
עוד הוסיף צ'כנובר, "במהלך השנה הקרובה אנו מתעתדים לפתח עבור חברת סמסונג ערוצי אינטראקציה נוספים באינטרנט, בסלולר ובכל מקום בו ניתן ליישם עיקרון זה, על מנת להעניק בולטות וייחודיות בתקשורת של החברה עם ציבור לקוחותיה".