סנפרוסט משיקה אסטרטגיה תקשורתית חדשה לירקות הקפואים תחת השם Fast Freeze

חברת סנפרוסט יוצאת בימים אלה במהלך אסטרטגי שיווקי להשקת זהות מותגית חדשה –


Fast Freeze – השיטה של סנפרוסט להקפאת הירקות הטריים.



המהלך, בהשקעה כוללת של כ- 3 מיליון דולר, יפעל ב- 3 מישורים: הטמעת טכנולוגיה חדישה בתהליכי הייצור, תקשור התועלות הבריאותיות בירקות הקפואים וקמפיין לקהל מובילי הדעה המקצועיים הכולל דיוור חוברות מדעיות בנושא הירקות הקפואים.



מטרות המהלך הינן בידול והעדפה של המותג סנפרוסט על פני מתחרים, הדגשת היתרונות הבריאותיים והתזונתיים בירקות הקפואים בכלל ובסנפרוסט בפרט והעמקת המודעות לערכי הבריאות בירקות הקפואים המשתווים ואף עולים בערכם על הירקות הטריים.



המהלך ילווה בהוספת אייקון שיטת Fast Freeze על גבי האריזות. המיצוב החדש של


ה- Fast Freeze יבוא לידי ביטוי בתקשורת החזותית שבמרכזה 2 דמויות של ארנבים המייצגים את מהירות התהליך הטכנולוגי המתקדם של הקפאת הירקות.



רונית קידר, מנהלת השיווק של סנפרוסט: "שיטת Fast Freeze שמה דגש על השיטה הטכנולוגית המתקדמת להכנת הירקות להקפאה, לתהליך הקפאת הירקות ומהירות התהליך. יישום שיטת Fast Freeze מתחיל בשדה. הירק נקטף במועד האופטימלי מבחינת טעם וערכים תזונתיים. הירק מובל מהשדה למפעל בשיא המהירות, שם הוא עובר תהליך הכנה להקפאה והקפאה בטכנולוגיות חדישות אשר שומרות על טריותו ועל ערכי הטעם והתזונה."



"סנפרוסט הינו מותג חזק, ותיק, אהוד ומושרש בכל בית בישראל, ואנו רואים בהדגשת שיטת Fast Freeze אשר חושפת את כל השלבים שעוברים הירקות מרגע הקטיף ועד ההקפאה מידע שנותן ערך מוסף משמעותי לצרכן."



לדבריה: "המהלך מדגיש את ההצעה האמיתית שהמותג סנפרוסט מציע לצרכן – ירקות איכותיים כל השנה, כאשר הן ערכי המותג הרציונאליים כמו ערכים תזונתיים, נוחות, מגוון השימושים וזמינות והן ערכי המותג האמוציונאליים כמו איכות, אמינות, אחידות ומובילות יקבלו ביטוי."


אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סרטן-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס