החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) יוצאת במהלך ייחודי שמהותו חיבור ערכי בין המותג ספרייט לבין קהל הסטודנטים בישראל.
במסגרת המהלך יוצא המותג ספרייט בפעילות ייחודית באמצעות חברת הקד"מ "כפיים", במסגרתה ילווה המותג את הסטודנטים במשך כל השנה בנגיעות נקודתיות ובפרוייקטים מתמשכים תוך יצירת חיבור לחיי היום יום הסטודנטיאלים. כמו כן, תלווה הפעילות בקמפיין פרסומי באמצעות "גלר נסיס" ו"אידאולוג'יק" במגזינים, רדיו ואינטרנט המיועדים לסטודנטים.
יפית כהן-דמרי, מנהלת מותג ספרייט: "ציבור הסטודנטים הישראלי המונה כ-300 אלף איש ,הינו קהל יעד אסטרטגי ונחשב כמוביל דעה. ספרייט שם לעצמו למטרה בשנת 2006 ליצור חיבור ישיר ובלתי אמצעי בין המותג לבין הסטודנטים,בדרכים המאפיינות את ערכי המותג ואת עולם הסטודנטים.ממחקרים שערכנו עולה כי ערכי המותג ובהם חדשנות,פריצת דרך ורעננות,מאפיינים את קהל הסטודנטים ולפיכך החלטנו כי מרבית תקציב המותג לשנת 2006 יופנה לפעילויות סביב עולם הסטודנטים בישראל".
הפעילויות של ספרייט:
*לראשונה בישראל- ספרייט מעניק את ההזדמנות לזכות בכלי הרכב הנחשק- Segway ב מ ת נ ה!
פעילות ספרייט בקרב הסטודנטים תושק בקמפיין מקדים בלמעלה מ- 50 קמפוסים ברחבי הארץ. במסגרת הפעילות,ראשונה מסוגה בישראל, תינתן לסטודנטים ההזדמנות לזכות במכשיר ה- Segway במתנה. ה- Segway הינו כלי תחבורה אולטימטיבי, פועל על חשמל ומסוגל לנייד את הסטודנט ברחבי הקמפוס בנוחות וביעילות מרבית.
צוותי ספרייט, מנויידים ב- Segway ובמחשבים ניידים יסתובבו ברחבי הקמפוס, ו"יצודו" את הסטודנטים השותים ספרייט. בין הסטודנטים שייתפסו שותים את המשקה, ייערך חידון טריוויה, והמשיבים המצטיינים יוזמנו להתמודד בגמר הגדול שיערך בימי הסטודנט בקמפוסים ולזכות ב-Segway פרטי במתנה!!.
הגמר יערך ב"זירה של ספרייט " – מתחם חוויתי מרהיב ורב עצמה שטרם נראה כמותו: ארבעה מסלולי נסיעה מפותלים ל- Segwayשיטפסו למרומי הזירה.
באי המתחם יוזמנו לתחרות נסיעה ושליטה ב- Segway במסלול ה- The SPRITE WAY. כמו כן, תתקיימנה במרומי המתחם תחרויות חצאי וגמר של חידון הטריוויה הגדול של ספרייט לעיני הקהל והמעודדים. בסיום התחרות יוכתר המנצח שיזכה ב-Segway הנכסף.
*ספרייט ZONE-מתחמים יחודיים לסטודנטים בקפיטריות:
ספרייט יקים בקפיטריות של הקמפוסים המובילים את מתחמי "ספרייט "ZONE שיותאמו לשהייה נוחה וממושכת של הסטודנטים בתוך הקפיטריות. המתחמים יעוצבו בצורה חדשנית ופורצת דרך, ויכללו נקודות לגלישה אלחוטית באינטרנט במחשבים נישאים. העיצוב יכלול מיתוג הרצפה, עיצוב הקירות והחלונות, השולחנות, הכסאות , ספות ותאורה.
כמו כן, החל מחודש יוני, יעוצב אוטובוס הסטודנטים של אונ' ת"א (המוביל את הסטודנטים מתחנת הרכבת/אוטובוס אל תוך הקמפוס ובחזרה) ברוח ערכי המותג ספרייט , תוך הענקת נסיעה חווייתית ומרעננת לסטודנטים .
*שת"פ עם עיתון הסטודנטים "תזה"
ספרייט מקיים שיתוף פעולה עם עיתון תזה (השייך לאוניברסיטת תל אביב), במסגרתו יופיע בעיתון טור קבוע תחת "THE SPRITE WAY", שיחשוף דרכים מקוריות ומרעננות של סטודנטים צעירים לפתירת סיטואציות הלקוחות מחיי היום-יום בדרך שונה מהצפוי,מקורית וייחודית.
*שת"פ בין ספרייט לסטודנטים מהפקולטה לעיצוב ואומנות של המכללה למנהל:
המותג יערוך תחרות עיצוב בין הסטודנטים מהפקולטה לאומנות של המכללה למנהל.במסגרת התחרות, כל סטודנט יתבקש להציג תוכנית מיתוג פורצת דרך שתאפיין חשיבה יצרתית ומקורית שתותאם לצרכי הקמפוס ולשטחים הרלוונטים בו. בסוף התחרות תתקיים תערוכה עם כלל העיצובים שהוצעו.