סקאל דיוטי פרי מדווחת על עליה של למעלה מ- 60% במכירות מוצרי אודיו וסטריאו

חברת סקאל דיוטי פרי, שהודיעה לפני מספר שבועות כי היא מסתערת מחדש על שוק החשמל, ומובילה מהלך שמטרתו קביעת סטנדרטים חדשים של מחיר בשוק החשמל בישראל והורדה אגרסיבית של המחירים, מדווחת כי חל גידול ניכר של למעלה מ – 60% במכירות מוצרי האודיו והסטריאו בחנות החשמל והאלקטרוניקה בדיוטי פרי.


במסגרת המהלך, נמכרים בחנות החשמל החדשה בדיוטי פרי בטרמינל 3 מוצרי חשמל הנחשבים לנמכרים ולפופולאריים ביותר בשוק החשמל כיום, במחירים חסרי תקדים.


קובי סקאל סמנכ"ל השיווק בקבוצת סקאל מסר כי: "אין ספק שהיענות הצרכנים מוכיחה כי הצרכן הישראלי מכיר באטרקטיביות של הקנייה בדיוטי פרי המציעה לצרכן ערך מוסף אמיתי – איכות ומותגים בינלאומיים לצד מחיר זול בכ – 40% מהמקובל בשוק." לדבריו: "קבוצת סקאל שמהווה כיום את השחקן המרכזי בשוק החשמל בישראל החלה במהלך ראשון מסוגו,שישנה את כל התפיסה של השוק הן בפרמטר של רשתות החשמל והן בפרמטר של הצרכנים ויקבע מגמות חדשות בשוק. מטרת המהלך הינה לקבוע רף חדש למחירי מוצרי החשמל הפופולאריים, שנמוך בהרבה מהמקובל כיום."


לדבריו: "חשוב לציין כי לא מדובר במבצעים חד פעמיים, בירידי עודפים או במחירים זמניים, אלא בשינוי מהותי של שוק החשמל בישראל, כאשר סקאל דיוטי פרי מקנה ללקוח שטס אפשרות לרכוש מוצרי חשמל עד 40% זול יותר מהשוק המקומי והצרכנים אכן הגיבו למהלך כמו שצפינו." עוד הוסיף סקאל כי במהלך שנת 2005 תיצור סקאל מבצעים אטרקטיביים נוספים תוך חשיפת להיטים חדשים שימכרו בדיוטי פרי והפחתת מחירים למוצרים נוספים.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים