סקאל זכתה במכרז: תמשיך להפעיל את חנות הדיוטי פרי בעובדה (אילת)



חברת לים מקבוצת סקאל, זכתה במכרז להפעלת חנות הדיוטי פרי בשדה התעופה הבינלאומי בעובדה (אילת).


חברת לים התמודדה על המכרז מול חברת ג'ימס ריצ'רדסון. הזיכיון מיועד ל- 5 שנים ויחל בינואר 2008. חברת לים מקבוצת סקאל תמשיך להפעיל את החנות, כמו שעשתה זאת במשך ה- 15 שנים האחרונות.


חנות הדיוטי פרי בעובדה משתרעת על שטח של 400 מ"ר והיא משרתת את טיסות הצרטרים מצרפת, אנגליה, רוסיה, סקנדינביה ועוד. הזיכיון כולל מכירת מגוון רחב של מוצרים, ומותגים בינלאומיים כמו: בישום, קוסמטיקה, סיגריות, משקאות חריפים, צעצועים, שעונים, מותגי אופנה, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, מתנות, שוקולדים ועוד.



כמו כן החנות כוללת פינות מכירה של מותגי אופנה בינלאומיים ביניהם: טימברלנד, ראלף לורן, נאוטיקה ועוד.



מאיר סקאל, מבעלי קבוצת סקאל מסר כי הזכייה במכרז היא הצלחה של הנהלת ועובדי חברת לים, של עבודה מאומצת רבת שנים אשר הצליחו להפוך ב- 15 שנים האחרונות את החנות לשוקקת חיים ואטרקטיבית. עוד מסר סקאל כי האסטרטגיה המסחרית היא תמהיל רחב ומגוון הזהה לתמהיל בנתב"ג עם התאמה לוקלית לאוכלוסייה התיירותית. לדבריו: "אנו צופים שתהליך זה יתחזק משמעותית ועל נתונים אלה סקאל מתבססת ותשקיע בשדרוג החנות כ- 1 מיליון שקל".



חברת לים נרכשה ע"י קבוצת סקאל בשנת 2002 מחברת צים וכיום חברת לים נחשבת לחברת הדיוטי פרי הגדולה בישראל במכירת מוצרי צריכה לדיפלומטים, כוחות רב לאומיים, מכירה בנמלי הים בחיפה ובאשדוד.



קבוצת סקאל הנמצאת בבעלות סולי ומאיר סקאל מפעילה גם חנויות בדיוטי פרי בנתב"ג. החברה מפעילה בנוסף לחנויות דיוטי פרי גם את רשת סקאל ספורט, רשת אמפורים ורשת מותגי על כמו: טימברלנד, קדס, ניין ווסט ועוד.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס