חברת סקאל משיקה בישראל מחדש בימים אלה את המותג JVC, בהשקעה של 3 מיליון ₪. במסגרת ההשקה מחדש תכניס סקאל לישראל קטגוריות חדשות של JVC ולראשונה תשווק מסכי LCD של המותג מ- 32 אינץ' עד 46 אינץ'.
לדברי חיים סקאל, סמנכ"ל השיווק של החברה: המותג היפאני JVC הנחשב כאחד המותגים המובילים בתחומו בעולם, נתפס בעיני הצרכן הישראלי כאיכותי, מוביל וחדשני. וזאת על פי מחקר שוק שביצעה סקאל לאחרונה.
לדבריו: "סקאל תתמקד השנה בפעילות שיווקית ופרסומית אדירה במטרה לחזק את שלושת הקטגוריות המובילות של המותג: ווידאו, אודיו ו- LCD. עוד מסר סקאל כי במסגרת ההשקה המחודשת ישווקו מוצרי JVC ע"י חברת סקאל סיטונאות ברשתות השיווק המובילות, חנויות מתמחות, בחנויות החשמל ברחבי הארץ ובחנות הדיוטי פרי בנתב"ג."
במסגרת ההשקה המחודשת תצא סקאל במסע פרסום רחב שייערך ע"י משרד הפרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי. הקמפיין כולל 3 שלבים כאשר בשלב הראשון תפרסם סקאל את מגוון המוצרים החדשים של המותג המושקים בימים אלה ברחבי העולם.
הקמפיין הראשון יעלה בתחילת חודש אוקטובר בתקציב הנאמד בכחצי מיליון דולר וכולל שלטי חוצות, מודעות בעיתונות ארצית, פוסטרים בנקודות המכירה ומסע קד"מ רחב. בנוסף, תקיים חברת סקאל עמדה חווייתית ממותגת JVC בחנות החשמל והאלקטרוניקה בדיוטי פרי בנתב"ג.