סקר איגוד המפרסמים קובע כי שיווק מועמד פוליטי מצריך גישה שיווקית שונה

לקראת כנס השיווק והמדיה של איגוד המפרסמים, שייערך בתאריך ה- 15 בינואר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בת"א, יזם איגוד המפרסמים סקר שמטרתו לתת מענה לסוגיית השיווק הפוליטי, המהווה נושא "בוער" על סדר היום התקשורתי.



הסקר נערך באמצעות מכון המחקר Market Watch בין התאריכים 5-10 לינואר 2006 , לאחר אשפוזו של ראש הממשלה.



במסגרת הסקר נשאלו חברי איגוד המפרסמים את השאלה הבאה: "האם לדעתך שיווק של מועמד פוליטי דומה לשיווק מוצר צריכה או שהוא דורש שיווק מיוחד ושונה?"



מן הממצאים עולה כי רוב חברי האיגוד (64% מהנשאלים) סבורים כי שיווק מועמד פוליטי מצריך גישה שיווקית שונה מזו הננקטת בשיווק מוצר צריכה.



עוד עולה כי רק כשליש (33% מהנשאלים) מהנשאלים חושבים כי שיווק מועמד פוליטי דומה לשיווק מוצר צריכה וכ- 3% סירבו לענות על השאלה.



הדגימה כללה עשרות מנהלים מקרב חברי איגוד המפרסמים (מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק, מנהלי שיווק ומכירות, מנהלי מותגים).



כנס השיווק והמדיה ייחתם בפאנל "שיווק פוליטי בעת משבר" בהנחיית רינה מצליח ובהשתתפות ליאור חורב, מוטי מורל וגיל סמסונוב.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס