סקר הבריטים מסרבים לרכוש באתרים שלא מציגים מחירים בליש"ט

סקר שערכה One Hour Translation, סוכנות התרגומים המקוונת הגדולה בעולם בחודש יולי, בקרב מדגם מייצג של 1,000 נשאלים בבריטניה מגלה כי 80% מהצרכנים הבריטים מסרבים לרכוש מוצרים מאתרי אינטרנט שלא מציגים מחירים בלירה שטרלינג.



בחלוקה לגילאים מגלה סקר One Hour Translation שככל שגיל הנשאלים עולה, כך גובר שיעור הצרכנים הבריטים המסרבים לקנות מאתר שאינו מציג מחירים בלירה שטרלינג.



עופר שושן, מנכ"ל One Hour Translation: "הצרכנים הבריטים שלחו מסר ברור למנהלים של אתרי הסחר האלקטרוני בכל העולם, שחייבים מעתה להציג מחירים במטבע המקומי על מנת למכור להם".



סקר שערכה החודש One Hour Translation, סוכנות התרגומים המקוונת הגדולה בעולם, לאחר תוצאות משאל העם בריטי (ה-(Brexit, מגלה ש-80% מהצרכנים הבריטים לא רוכשים באינטרנט מוצרים מאתרים שלא מציגים את המחיר הסופי בלירה שטרלינג בריטית. הסקר נערך בשיתוף Google Consumer Survey בקרב מדגם מייצג של כ-1,000 נשאלים.



בחלוקה לגילאים, סקר One Hour Translation מגלה שככל שגיל הנשאלים עולה, כך גובר שיעור המסרבים לקנות מאתר שאינו מציג מחירים בליש"ט. בקרב הנסקרים בגילאי 18 עד 24, רק 64% דיווחו שהם אינם קונים מאתר שלא מציג מחירים בליש"ט, בקבוצת גילאי 25 עד 34 השיעור עולה ל-71%, בגילאי 35-44 השיעור עומד על 79% ובגילאי 45-54 הוא עומד על 83%. מבין המבוגרים בגילאי 55 עד 64, לא פחות מ-93% דיווחו שהם לא קונים מאתר שאינו מציג מחירים סופיים בליש"ט ובגילאי 65 ומעלה שיעור זה עומד על 96%.



נתון מעניין נוסף מגלה שבלונדון, בה רוב התושבים תמך בהישארות בגוש האירו, 77% מהנשאלים מסרו שהם לא קונים באתרים שאינם מציגים מחירים בלירה שטרלינג. עם זאת, מבין גילאי 18-24 בלונדון, רק 52% השיבו תשובה דומה, לעומת 81% מבני 25 עד 34. השאלה שהוצגה לנסקרים היתה "האם אתה רוכש מוצרים באינטרנט מאתרים שאינם מציגים את המחיר הסופי בלירה שטרלינג בריטית?"



"המשמעויות של הסקר החדש אדירות", אמר עופר שושן, מנכ"ל One Hour Translation. "הצרכנים הבריטים שלחו מסר ברור למנהלים של אתרי סחר האלקטרוני בכל העולם, שחייבים מעתה להציג מחירים במטבע המקומי בכדי למכור להם. לא ניתן לפתור את סוגיית התמחור בפאונד בריטי באמצעות פתרון סליקה בלבד, אלא יש להציג את המחיר בפאונד בכל שלבי הרכישה".



שושן הוסיף: "אתרי סחר אלקטרוני רבים מתמודדים עם סוגיית שיעור המרה נמוך של גולשים בריטיים ומתקשים להפוך גולשים בריטיים ללקוחות. כעת, נראה שנמצא אחד המפתחות לפתרון החידה הזו. לא רק שצרכנים מעדיפים לרכוש מוצרים מאתרים הכתובים בשפת האם שלהם, הצרכנים הבריטים לכל הפחות מעדיפים באופן מובהק לרכוש מוצרים המוצגים במטבע המקומי. יש יסוד להניח שהדבר נכון גם לגבי צרכנים במדינות אחרות. One Hour Translation הציבה כמטרה לעזור לחברות למכור בכל מקום בעולם. במסגרת זו נסייע לאתרי סחר אלקטרוני לבצע לוקליזציה מושלמת לאתרים שלהם ולהתאימם לתרבות המקומית".

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח