בסקר שביעות רצון לקוחות שביצעה חברת סיסקו בתחום הפתרונות המכונסים זכתה חברת בזקכל באות מצוינות השירות. הסקר התמקד בשביעות רצון הלקוחות מיכולות הקדם מכירה (PreSale), יכולות הפעלה והטמעה (Post Sales) ואיכות המוצרים. בסקר הרבעוני נמצא כי בזקכל השיגה את הציון מהגבוהים באזורנו (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה-EMEA) וזכתה לקבל מסיסקו העולמית את כוכב המצוינות בשירות. על הזכייה אומר עופר פרי, מנכ"ל בזקכל, כי זו ממשיכה ומחזקת את החברה כמובילה בתחום ה-IP Telephony בישראל המספקת פתרונות תקשורת אינטגרטיביים. פרי הוסיף כי בזקכל שמה לה כיעד להמשיך ולהכשיר את עובדיה בהסמכות המקצועיות הגבוהות ביותר, תוך מתן שירות ברמה גבוהה ואיכותית ללקוחותיה. בועז מעוז, מנהל ערוצי הפצה בסיסקו ישראל, אומר כי בזקכל זכתה בהערכת הלקוחות בזכות תודעת שירות מתקדמת, הנובעת ממקצועיות ולמידה מעמיקה של הערכים החשובים בעיני סיסקו – מתן שירות ומקצועיות. לפני מספר חודשים קיבלה חברת בזקכל מסיסקו הסמכת "שותף כסף" (Silver Partner). ההסמכה מעניקה לבזקכל הזדמנויות עסקיות בפרויקטים מבוססי טכנולוגיית סיסקו בתחומי טלפוניית ה- IP מיתוג וניתוב (Switching and Routing), אבטחת מידע, אחסון מידע ועוד. סיסקו סיסטמס', אשר הוקמה בשנת 1984 על ידי קבוצה קטנה של מדעני מחשב מאוניברסיטת סטנפורד, גדלה מאז לחברת ענק המעסיקה מעל 48,000 עובדים, ואשר מוצריה מהווים היום 88% מתשתיות האינטרנט בעולם. הכנסות החברה לשנת הכספים 2005 הסתכמו ב- 25 מיליארד דולר. בשנת 1997 הקימה סיסקו מרכז פיתוח בישראל הממוקם בנתניה. מרכז הפיתוח עובד בשיתוף פעולה עם סיסקו אירופה האחראי על פעילות השיווק של החברה. בזקכל, חברת בת של בזק, מובילה בישראל בשוק התקשורת לעסקים וחלוצת תחום ה-IP Telephony. החברה מספקת מגוון פתרונות ומוצרים למגזר העסקי הכוללים: הקמה, אינטגרציה ותמיכה בפתרונות תקשורת. בין פתרונות התקשורת של בזקכל – IP Telephony Networking, Security, IP Centrex, ופתרונות של שירותי תקשורת מנוהלים (ממוקרים) – Outsourcing. בנוסף מתמחה החברה בפיתוח והטמעה של יישומים ייעודיים, כגון: מערכות IVR, פתרונות IT משלימים כדוגמת CTI ושירותים המותאמים לצרכים הייחודיים של כל לקוח.