עפ"י הסקר החצי-שנתי של TNS/טלסקר אינטראקטיב, שנערך בדצמבר 2005, אתר TheMarker מוביל את קטגוריית האתרים הפיננסיים עם 10.9% חשיפה. זוהי עלייה של כ- 15% בהשוואה לסקר הקודם שנערך בחודש יוני 2005.
איתן אבריאל, עורך אתר TheMarker וממייסדיו, אמר כי "אתר TheMarker שינה את פני העיתונות הכלכלית הישראלית עם עלייתו לאוויר, לפני כמעט 6 שנים, כאשר הביא לציבור רחב חדשות, נתונים, כתבות עומק, ניתוחים וטורים אישיים – בזמן אמת ובהתאם להתפתחויות בשווקים. יחד עם חצי מיליון הקוראים הפוקדים את האתר מדי חודש, הנתונים שפורסמו אתמול על ידי TIM מוכיחים כי אתר TheMarker הפך לכלי עבודה המרכזי והכרחי עבור כל העוסקים או המתעניינים בתחומי העסקים, הכלכלה והשווקים בישראל – ואילו המותג TheMarker הפך לשם נרדף למצוינות בדיווח כלכלי מהיר ומעניין".
כמו כן, קבוצת הארץ, הכוללת את אתר TheMarker , מובילה בחשיפה לאתרי האינטרנט ומציגה 73.3% חשיפה. קבוצת הארץ כוללת את אתרי האינטרנט של : דה-מרקר/ אנליסט אונליין (10.9%) וואלה! (61.2%) והארץ (11.5%).
עפ"י הסקר שיעור החשיפה לאתר TheMarker מוביל ביותר מ-10% ביחס לאתר הפיננסי המתחרה – גלובס.
סקר TIM נערך בקרב מדגם ארצי ומייצג של 1,700 משתמשי אינטרנט בגילאי 13+ מקרב האוכלוסייה היהודית בישראל.