עבור עמותת על"ם לראשונה בישראל: גיוס תרומות באמצעות חיוב חשבון המנוי הדיגיטלי בכבלים ובלווין

לראשונה בישראל יתבצע גיוס תרומות באמצעות חיוב חשבון המנוי הדיגיטלי (כבלים ולווין), במסגרת מבצע גיוס של עמותת עלם (עמותה למען נוער במצבי סיכון), בשיתוף חברת החשמל. במסגרת המבצע יודלק הדגל הגדול בעולם, הכולל 540 אלף נורות. כל תרומה, בסך 5 ₪, תדליק מנורה בדגל, אשר יוצב מול תחנת הכוח בחדרה.


מהלך תשדירי עלם (משרד פרסום: גיתם), יופיע על גבי התשדיר באנר אינטראקטיבי המזמין את הצופה לתרום ("רוצה לתרום? לחץ על הכפור הירוק בשלט"). לצופים שילחצו, יופיע מסך המזמין את הצופה לתרום 5 ₪, תוך הופעת הבהרה לפיה הלחיצה מהווה את אישורו של הצופה לחיוב חשבונו בחברת הכבלים. לסיום יופיע מסך תודה, המאשר לצופה שתרומתו נקלטה.



עמותת עלם מפעילה את היישום האינטראקטיבי באמצעות חברת EMTV, אשר בנתה את האפליקציות ומשדרת אותן ממרכז השידורים שלה בתל אביב. הפרסומת משודרת בערוץ 2 ובערוץ 10 למנויים הדיגיטליים של הכבלים והלוויין.



אולי יעניין אותך

יוטיוב שיווק

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''