עדי אורנשטיין, מונתה בימים אלה, למנהלת השיווק של החברה לניהול בדיזנגוף סנטר. אורנשטיין, מחליפה את יעל קורן אשר שימשה כמנהלת השיווק בשלוש השנים האחרונות.
במסגרת תפקידה החדש, אחראית אורנשטיין על ניהול תחום השיווק בדיזנגוף סנטר, הכולל את הפרסום, יחסי הציבור, הירידים וההפקות, תוך שימוש בפלטפורמות מקומיות, אזוריות וארציות. עוד באחריותה: בניית תדמית ומיצוב המקום, יצירת שיתופי פעולה מסחריים וייזום וביצוע תוכניות קד"מ, יעדים עתידיים ועוד.
אורנשטיין (28), בוגרת תואר שני למנהל עסקים, עם התמחות בשיווק ופרסום. במסגרת תפקידה האחרון, בשלוש השנים האחרונות, עבדה במחלקה לפיתוח עסקי של רשת שוקן, שם יזמה והפיקה פעילויות נרחבות ברשת, ביניהם פרויקטים גדולים כמו: טעם העיר, העיר עסקים, העיר על אופניים וכו.
לדברי איתן גולדמן, מנכ"ל החברה לניהול של דיזנגוף סנטר: "מינויה של עדי אורנשטיין, המביאה עימה ניסיון רב והצלחות בתחומה, יסייע לנו להמשיך ולפתח את דיזנגוף סנטר ולהביאו למתחם הבילוי והקניות התוסס, המעודכן והטרנדי ביותר בעיר, תוך הגברת הפעילויות והאירועים משך כל ימות השנה והשקעה בתרבות והשירות לבאי המקום."
דיזנגוף סנטר בבעלות שמואל פלאטו שרון והאחים פילץ נפתח בשנת 1977. זהו המרכז לבילוי וקניות הראשון שהוקם בישראל וגם הגדול ביותר, המשתרע על שטח של כ- 100,000 מ"ר. המתחם כולל למעלה מ- 400 חנויות בתחומים שונים, ביניהם: אופנה, מזון, בתי קולנוע, חשמל, קוסמטיקה ועוד.