מחזור חדש של קורס יחסי הציבור של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), יצא לדרך ב-20/12/2007, בניהולו האקדמי של יאיר כחל, מנכ"ל חברת 'יאיר כחל מיצוב תקשורתי ולובינג בע"מ'.
הקורס, שייפתח במחצית השנייה של חודש דצמבר, יימשך כ-10 שבועות במתכונת של חצי יום אחת לשבוע. הוא מיועד לאנשי מקצוע – החל בבעלי ומנהלי חברות, דרך מנהלי שיווק, וכן אנשי דוברות ויחסי ציבור. בקורס ידונו נושאים רבים ובהם אסטרטגיות חדשות ביחסי ציבור, עבודת מיצוב נכונה של ארגונים מול כלי התקשורת, כיצד לנהל את מערך היח"צ הארגוני ואת משרד היח"צ, וכן מדידת יחסי ציבור, ניהול משברים ולובינג פוליטי, ותיערך סקירה מקיפה על עבודה נכונה מול עיתונאים. "הצורך בקורס מקצועי, ממש כמו MBA של תחום התקשורת בארץ, נולד מהנזק שנגרם לחברות רבות שהעסיקו יועץ תקשורת זוטר או חסר נסיון, ואשר גרם לאותן חברות פגיעה תדמיתית מול העיתונאים, בצורת העבודה החובבנית", מסביר יאיר כחל, שהיה עיתונאי במשך 15 שנים. "לצערי עם התרבות מספר משרדי היח"צ בארץ – הרמה הכללית נמצאת בירידה מתמדת, ומי שסובל מכך הם הענף כולו – והחברות-הלקוחות. לכן בין המרצים שילבנו עיתונאים בכירים מהמדיות השונות, אבל גם דוברים ויועצי תקשורת ייחודיים ומקצוענים".
בין המרצים בקורס ניתן למצוא שמות רבים מתחום התקשורת – הכתובה והמשודרת, מתחום יחסי הציבור, ניהול המשברים ועוד, ובהם: שלום קיטל (לשעבר מנכ"ל חדשות ערוץ 2 ומנהל רשת ב'), עודד בן-עמי (ערוץ 2 ולשעבר דובר צה"ל), אורנה ננר (עורכת לאשה), בועז סטמבלר (עורך "אולפן שישי", ערוץ 2), אילן יצחייק (עורך המשנה של אתר YNET וממקימיו), שושנה חן (כתבת הצרכנות של ידיעות אחרונות), טלי חרותי-סובר (עורכת וכתבת דה-מרקר), נאוה כהן (עורכת הבריאות, ידיעות אחרונות), עידו הדרי (דובר מכבי שירותי בריאות), דדי גולן (דובר חברת החשמל), שוקי גוטמן (דובר האגודה למען החייל), היועץ האסטרטגי אייל ארד, גיל שנקר ממשרד היח"צ לניאדו תקשורת שיווקית, ערן זינגר (עורך וכתב לענייני ערבים, רשת ב'), אורן ש"ץ (מנכ"ל חברת SEO ישראל – קידום אתרים), אלון מוליאן (מנכ"ל "טוויסטד"), צלם האופנה עדי ברקן, צלם מעריב אלכס רוזקובסקי, הלוביסט ניר קליינר ואחרים.