חברת הכרם פנתה לבצפר בבקשה להכין קו פרסומי חדש למשקה "רמזוטי אמארו" השייך לקטגוריית הביטרים.
רמזוטי הגיע לארץ לאחר תקופה יחסית ארוכה בה שלט ייגרמייסטר, נהנה מבלעדיות בקטגוריה, ופנה לאותו הקהל ואותה צורת שתייה של היגרמייסטר שבניגוד לדרך השתייה המקורית של משקאות הדג'סטיף בכל העולם השותים אותו להקלה בעיכול בסוף ארוחה, מתוך אמונה בהשפעות מיוחדות הטמונות במשקה בשל הרכב העשבים השונים שבו.
חברת הכרם ציינה בבריף, כי היא מעוניינת להעלות את המודעות לרמזוטי ולחזק את מעמדו של כמותג בינלאומי.
הבצפר הרים את הכפפה, הבריף יצא לתלמידים, הייתה פרזנטציה ללקוח, וחברת הכרם בחרה בשני כיוונים, מתוך מגוון העבודות שהוגשו, אותם ברצונה לאמץ.
מצ"ב סקיצות של התלמידים גיא דיין בסידרה "רמזוטי אמר…." ועוז פרנקל בסידרת "חיית ברים" ומאיה ירושלמי איתם "שוט דונט טוק"
עופר גולן, ממנהלי מסלול הקופירייטינג בבצפר: "זהו עוד תרגיל באסטרטגיית העולם האמיתי, שבה מתמודדים הסטודנטים עם בריפים אמיתיים, בעיות שיווקיות אמיתיות, וגם זוכים בסופו של דבר לחשיפה, לניסיון בעבודה מול לקוח ולעבודות אמיתיות בתיק העבודות. זה נפלא. זו סיטואציית Win–Win לכל הצדדים. כן ירבו."