העולם הגלובלי חווה בלבול והאטה כלכלית. בתקופה כזו, אפיקי הפרסום עתירי המימון, כמו פרסום בעיתונות ובטלוויזיה, מצטמצמים משמעותית ובמקומם עולים ופורחים התערוכות והכנסים. אפיקי שיווק אלה מעניקים אלטרנטיבה מנצחת: עלויות נמוכות ותמורה מיידית.
"בכל הקשור לתערוכות, המסר הוא פשוט: 'אם אתה לא שם, אתה לא קיים'. קובע עו"ד אמיר תמרי, מנכ"ל מרכז הירידים תל אביב. "ההשתתפות בתערוכות היא מעבר למוצר ומעבר למכירות. זהו מפגש חברתי, מקצועי וכלכלי חשוב מאין כמוהו, בו ניתן לבחון חידושים בענף, להשתתף בימי עיון, להחליף אינפורמציה ולפגוש כמובן בלקוחות פוטנציאליים. ההשתתפות בתערוכות חשובה אף יותר לחברות קטנות, לא מוכרות, שיכולות להצטופף בשורה אחת עם חברות ענק. ה'ביחד' הזה, נותן לחברות הקטנות כוח עצום".
כנס אירועים ותערוכות, welcome 2 the future מתקיים זו השנה התשיעית ב– 29.1.2009, במרכז הירידים בתל אביב. הכנס מספק לענף מקצועי זה במה שיווקית יחודית. מיטב הלקוחות, מרבית ספקי השירות ומפיקי האירועים המקצועיים בענף מתחככים ב'מינגלינג' המסורת ויצרים יחד את האירועים הגדולים של העתיד.
42 מציגים כבר הבטיחו את השתתפותם בתערוכה ביניהם חברות מובילות כדוגמת : AVS, גיל טייכמן, שוגון, מג'יקלנד, פרומו, מפיק, לונה כיף ואחרים. "כל תערוכה נמדדת בתוצאות העסקיות שהיא מספקת למציגים" פוסק דודו בנגד, מפיק התערוכה והכנס השנתי של הענף. "אני שמח שכנס אירועים ותערוכות מהווה במה עתירת הזדמנויות עסקיות לעוסקים בענף. ניסיון המציגים בתערוכות הקודמות מעיד על עליה מדהימה בהיקף העסקאות בעקבות הכנס והתערוכה. אני בטוח שבתקופה בה אנו חווים חוסר וודאות מספק כנס הענף עוגן משמעותי לחברות ולספקים".
אתר הכנס:
https://d-events.co.il