עוף טוב נכנסת לראשונה לתחום הדגים

"עוף טוב" נכנסה לראשונה לתחום ייצור ושיווק מוצרי דגים. בשלב הראשון תייצר ותשווק פילה אמנון מצופה וקציצות דגים אפויות, כאשר במהלך החודשים הקרובים המוצרים ישווקו לשוק המקצועי ולאחר מכן גם לשוק הקמעונאי, ולייצוא.



יוסי ניר מנכ"ל קב' "עוף טוב" מציין, "בתום תהליך של כשנה וחצי של פיתוח מוצרים, בחינת השוק והתקשרות עם מגדלי דגים מישראל ומחו"ל עוף טוב גאה להשיק את מוצרי הדגים ולהיכנס לתחום זה".



צריכת הדגים השנתית בישראל הינה כ-70,000 טון ונמצאת בגידול בשנים האחרונות



צריכת הדגים הממוצעת לאדם בישראל הינה כ-12ק"ג. לעומתה- צריכה ממוצעת לאדם בשנה במערב אירופה הינה כ-20 ק"ג ביוון, באיטליה כ-35 ק"ג לנפש , וביפן כ-65 ק"ג לנפש.



קבוצת "עוף טוב" שבבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, הינה יצרנית מוצרי המזון מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה ומהודו המובילה בישראל.


"עוף טוב" מובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה וללא תוספת הורמונים ושימוש ב-100% רכיבים טבעיים, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן הגידול.

אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג